Home/Market news/Altavia ACT* innoveert met een retail afdeling Altavia ACT* innoveert met een retail afdeling Altavia ACT* richt het Lab op, een afdeling gewijd aan sesearch & development rond retail. 2017-03-08Comment "Niet alleen versterkt het Lab de positionering als retail-expert, maar het kadert ook in de voortzetting van het werk dat al jarenlang verricht wordt door Altavia en ACT*. Innovatie was altijd essentieel voor de 2 bedrijven; nu wij samengegaan zijn leek het logisch om dit in concrete vorm te gieten door de oprichting van een innovatieve R&D-afdeling", zo legt Benoït De Saedeleer uit, die deze entiteit zal overzien. Al een eerste project op de railsOm de Belgische gebruiker beter te leren kennen, bestaat er maar één oplossing: hem bevragen. Altavia ACT* voert daarom momenteel een groot nationaal onderzoek uit in samenwerking met Shoppermind, het observatorium van de Altavia Groep gewijd aan het gedrag van de shopper, aan innovatie en de evolutie van de handel. Het resultaat van deze Retail Barometer zal op dinsdag 25 april eerstkomend onthuld worden. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address