Voice en Cherry and Cake voegen hun competenties samen

Sinds 1 februari 2017 zijn de twee communicatieagentschappen één geworden. Dankzij dit huwelijk tussen de twee partners zal de creativiteit van Cherry and Cake het conversational aanbod van Voice kunnen versterken.

post-image-3

Voice, opgericht in 2008 door Michel Culot en Patrick Parmentier, was het eerste agentschap in België dat zich volledig op Conversational Marketing toelegde (Social Media, Social PR en Digital). Voice helpt zijn klanten om hun stem te vinden en krachtige banden te smeden tussen hun merk en hun ambassadeurs. Voice Agency heeft tal van projecten ontwikkeld voor BNP Paribas Fortis, het Fonds Delhaize Group, ING, Waterloo 2015, Docks Brussel, De week van de Mobiliteit in Brussel, CarAmigo, microStart, Garmin, …

Cherry and Cake, opgericht in 2006, is specialist in advertainment en engagement voor het merk. Bij zijn multimodale multiplatform aanpak jongleert het met media, creativiteit en technologie om een maximale impact te genereren. Tot zijn klanten behoren  referenties zoals Eurostar, FedEx, EMEA, Belgacom, Opel, Century 21 Benelux, Coalition for Energy Savings, …

DRIE NIEUWE GEZICHTEN, EEN NIEUWE START
Voice staat bekend voor de kwaliteit van zijn Conversational Marketing projecten, gebaseerd op hoog kwalitatieve content en zijn kennis van het web, de sociale netwerken en Social PR. Cherry and Cake van zijn kant wordt erkend voor zijn creativiteit op alle platformen.

Het team van Voice verwelkomt Sven Nijs, die voortaan de functie heeft van Creative Director / General Manager; Serge Somerling, die fungeert als Client Service Director; en Gérard Steenhoudt, die de creatieve pijler van Voice vervoegt als Graphic & Web designer. Sven en Serge treden bovendien toe tot het aandeelhouderschap van Voice.

"De verwerving van Cherry and Cake biedt ons de gelegenheid om ons content-aanbod nog verder uit te breiden. De multiplatforme creativiteit van Cherry and Cake is de kers op de taart want het laat Voice toe om nog verder te gaan in zijn convers(at)ion aanpak", zo verheugt Patrick Parmentier zich, Managing Director van Voice.

CONVERSATION & CONVERSION
"De burger wijst steeds meer eenzijdige reclame af en spoort de reclamemakers en de merken aan om de manier waarop zij communiceren opnieuw uit te vinden", zo legt Sven Nijs uit, de nieuwe Creative Director / General Manager van Voice. "Mensen drijven steeds vaker de spot met reclame en eisen dat de merken steeds meer rekening houden met hen. De merken worden niet enkel afgerekend op hun vermogen om zinvol te zijn, maar ook op de aandacht en het respect dat zij kunnen vertonen. Willen zij zich onderscheiden, dan moeten zij dus op een creatieve manier communiceren, op het juiste moment,  door middel van relevante en interessante content. Wij koppelen creativiteit aan het creëren van content in een logica van convers(at)ion".

De Web, Social Media en Social PR referenties van Voice tonen aan dat men, wil men de bekendheid en de performantie van een merk verhogen, vandaag de nadruk moet leggen op de conversatie, om een conversie te behalen. Men moet, met andere woorden, een speciale band creëren tussen het merk en de gebruiker, om hem te rekruteren en te binden. Een aanpak waarbij creativiteit essentieel is en die de integratie van Cherry and Cake in Voice ten volle zin geeft.


Back to top button
Close
Close