Kwanko en de reclameregie van Gameloft kondigen een globaal partnerschap aan

Gameloft Advertising Solutions, de mobiele reclameregie van Gameloft, tekent een partnerschap met Kwanko, specialist in digitale performantie marketing, om zo zijn mobiele inventaris ten gelde te maken via het Swelen DSP platform.

post-image-3

Met een publiek van maandelijks 157 miljoen unieke gamers,  die meer dan 2,8 miljoen downloads per dag genereren, biedt Gameloft via Gameloft Advertising Solutions de adverteerders een echt indrukwekkend niveau van zichtbaarheid en engagement. Het Swelen platform van zijn kant, een pionier in de verspreiding van reclame op mobiele toestellen, heeft een technologie ontwikkeld om de adverteerders te helpen bij de optimalisering van hun mobiele performance based reclamecampagnes.

"Met dit partnerschap verrijkt Swelen by Kwanko zijn mobiele inventaris in Frankrijk en internatonaal bij de agentschappen en adverteerders. Het publiek van Gameloft, dat gekenmerkt wordt door een zeer hoog engagement, zal ons toelaten om onze clusters publiek te verrijken en onze user centric benadering te verstevigen", aldus een tevreden Antony Araujo, Head of Operations Swelen.

"Wij zijn verheugd met Kwanko samen te werken en de adverteerders en agentschappen zo in staat te stellen in alle veiligheid hun publiek te kunnen bereiken op het mobiele toestel in een transparante en aantrekkelijke omgeving, met video`s en andere displayformaten", verklaart Cyril Guillleminot, Directeur Frankrijk & Benelux bij Gameloft.

Back to top button
Close
Close