Communicatiebureaus CATagency en Denku worden Springbok

Vanaf heden gaan de communicatiebureaus CATagency en Denku als partners verder onder de gezamenlijke naam Springbok. De bureaus werkten al een tijd intensief samen op een brede klantenportefeuille. Door te kiezen voor een gemeenschappelijke naam willen ze hun geïntegreerde online en offline services sterker in de markt zetten en hun internationale profiel nog meer benadrukken.

post-image-3

Naast de hoofdzetel in Mechelen heeft het bedrijf ook kantoren in Scandinavië, nederland en Duitsland.

Het internationale team van 30 medewerkers ontwikkelt communicatiecampagnes op Belgische, Europese en zelfs wereldwijde schaal voor klanten als Mercedes-Benz Benelux, Daikin Europe, Bridgestone Europe, Antwerp World Diamond Congress, Van In, Adecco, Merak,...

Een logische stap

Het gevestigde reclameadviesbureau CATagency en de digitale start-up Denku vonden elkaar in 2014. Al snel merkten ze dat hun dienstverlening complementair was en gecombineerd een meerwaarde betekende voor klanten. De samenwerking werd al snel bijzonder intensief. “De gezamenlijke naam is voor ons dan ook een logische stap”, aldus Kim Verhaeghen, Managing Partner en Digital Strategist.

Digital en Creative Services

Door de geïntegreerde samenwerking biedt Springbok een brede waaier aan services zoals, (digitale) Communicatieconcepten, Direct Marketing & Audiovisuele media, UX en conversie-optimalisatie, SEO / SEA, Website development,...

Klaar voor de volgende sprong

“Door klanten als Daikin, Bridgestone en AWDC denken en werken we nu al dagelijks over de grenzen heen”, vertelt Managing Partner Vincent Van Lingen. “We willen graag in nog meer markten van start gaan. Tegelijk blijven we focussen op de sterktes die ons groot gemaakt hebben: creativiteit, servicegericht en datagedreven. Voor onze klanten blijven we dus ook in de nieuwe gedaante een vertrouwde partner.”

Back to top button
Close
Close