Einde van de rit voor Pycty

Na twee jaar bestaan kondigt het agentschap Pycty, specialist in Inbound Marketing, het einde van zijn activiteiten aan.

post-image-3

In een boodschap die verleden week naar klanten en partners verstuurd werd, vermelden de twee oprichters van Picty, Nicolas Van Rymenant en Mathieu Gillet, een gebrek aan affiniteit met het beroep van agentschap.

"Wij werden er ons snel van bewust dat het vak van agentschap ons niet lag, noch Mathieu, noch mij. Indachtig de Engelse uitdrukking "If you are going to fail, fail fast", en omdat wij niet koppig van aard zijn, zetten wij vandaag koers naar nieuwe avonturen die meer bij onze passies passen", verklaart Nicolas Van Rymenant, medeoprichter van het agentschap. Andere bronnen spreken van een probleem om de aangeboden dienst te verkopen op de Belgische markt.

De twee ondernemers zullen zich momenteel focussen op een project rond het maken van een start-up en zijn niet van plan zich gewonnen te geven (http://bigmoustache.co)

Back to top button
Close
Close