Daisycon breidt activiteiten in België uit en opent kantoor in Mechelen

Daisycon, dat al sinds 2000 een rol speelt in performance based online marketing, gaat per 8 december een strategische samenwerking aan met het Belgische online marketingbureau FairEtail. Met deze samenwerking anticipeert Daisycon op de verdere groei van de Belgische markt.

post-image-3

Dankzij de samenwerking met FairEtail hoopt Daisycon de bestaande positie verder uit de bouwen. Als onderdeel hiervan verhuist Daisycon haar Belgisch adres van Brussel naar Mechelen. Dit is in lijn met het recente nieuws dat Daisycon haar bestaande marktaandeel in België vergroot heeft door het affiliate netwerk i-affiliate over te nemen.

Dankzij innovaties evolueert performance based marketing bij Daisycon. Hierdoor is het steeds beter mogelijk om adverteerders te verbinden aan de meest relevante publishers om daarmee grote doelgroepen en niches op het juiste moment te bereiken en te laten converteren. De dienstverlening van FairEtail sluit hier uitstekend op aan. FairEtail gaat advies bieden om campagnes inhoudelijk te optimaliseren.

Marko Dobroschelski, CEO Daisycon:
“Deze samenwerking is een verdere intensivering van de Belgische activiteiten van Daisycon. Wij kijken er naar uit om onze opwaartse lijn in België door te trekken. De know-how en ervaring van FairEtail komt hierbij zeker van pas.”

Dennis Kenis, managing director FairEtail:
“De Belgische markt biedt nog heel wat onbenut potentieel voor affiliate marketing en de concurrentie is de laatste tijd enkel afgenomen. We zijn dan ook blij dat Daisycon ons heeft gevraagd om te helpen bij het versterken van de Belgische activiteiten, met een sterke focus op kwalitatieve dienstverlening. Dat is een goede zaak voor zowel adverteerders als affiliates en daar willen wij dan ook graag onze schouders onder zetten!”

Back to top button
Close
Close