Ontdek het nieuwe drankje van Coca-Cola met zijn futuristische smaak op Digital First!

Coca-Cola innoveert met zijn gans nieuwe drankje, en creëert zo een ervaring die het resultaat is van de samenwerking tussen mens en artificiële intelligentie. Coca-Cola 3000 Zero Sugar is meer dan een gewoon drankje, het is de gelegenheid van het bedrijf om zijn platform Coca-Cola Creations te lanceren door bij elk blikje een voorproefje te geven van de toekomst.

post-image-3

Deze nieuwe smaak opent een deur naar het jaar 3000 en biedt de gebruikers een blik op de toekomst. Dit initiatief is gebaseerd op de verbeelding van hoe de toekomst eruit zou kunnen zien. De fans van Coca-Cola werden uitgenodigd om hun emoties, ambities, kleuren en smaken te delen via het platform Coca-Cola Creations. Door die elementen te combineren met artificiële intelligentie heeft Coca-Cola de futuristische smaak Coca-Cola 3000 bedacht.

Deze beperkte editie koppelt de vertrouwde smaak van Coca-Cola met verrassende aromatische noten, geïnspireerd op de toekomst. Ook het design van het blikje werd uitgewerkt met de hulp van artificiële intelligentie. Dankzij de QR-code op het Coca-Cola 3000 blikje staat, kan u een futuristische visuele ervaring beleven via een AI 3000 lens.

“Het is de ambitie van Coca-Cola om magische momenten te creëren voor de liefhebbers van Coca-Cola. Via artificiële intelligentie stellen wij de smaak voor van een Coca-Cola van de toekomst, en tonen wij vooral de boeiende mogelijkheden die er nog zijn”, aldus Aline Lemaire, Marketing Director bij Coca-Cola BeLux.

Dit nieuwe drankje zal de vijfde smaak zijn die in Europa gelanceerd werd in het kader van het wereldwijde innovatieplatform Coca-Cola Creations.

Om de Coca-Cola 3000-ervaring nog te verrijken, biedt het bedrijf ook een capsulecollectie, gemaakt in samenwerking met AMBUSH (een modemerk dat bekend staat voor zijn innovatieve aanpak van stijlen). Deze collectie, waarvan de oplage beperkt is, omvat kleding en modeaccessoires die geïnspireerd zijn op de toekomst, en verkrijgbaar zijn op de site van het merk.

Coca-Cola zal deelnemen aan Digital First. De ideale gelegenheid om u ervoor in te schrijven en deze nieuwe smaak te ontdekken.
 

Back to top button
Close
Close