Enkele weken geleden lanceerde Efluenz twee campagnes in samenwerking met de technologische giganten HP en Panasonic. Deze internationale campagnes...
In april 2022 lanceerde Shell, in samenwerking met Serviceplan, haar nieuwe getrouwheidsprogramma: Shell GO+....
De vzw zet 50 vrouwelijke profielen, actief in de technologiesector, in de schijnwerpers, om een grotere diversiteit te bevorderen bij de...
Het bekende agrofoodmerk doet beroep op Google om het gedrag van zijn klanten en hun digitale traject beter te begrijpen. Heinz zal hierdoor zijn...
Selligent Marketing Cloud (Selligent), het intelligente omnichannel marketing cloud platform -en merk van de CM Group- heeft de winnaars...
De genomineerden zijn gekend: de jury heeft haar shortlist opgesteld. Meer dan 50 spelers staan vermeld op deze editie 2021. Wil u 's avonds...
KBC Bank zet een belangrijke stap in haar digitale transformatie met Kate, de nieuwe virtuele assistente met artificiële intelligentie. Een analyse....
Door Covid-19 zag Samsonite België zich verplicht winkelervaringen op maat aan te bieden om de verkoop in zijn webshop een boost te geven. Een...
Het belangrijkst evenement van de Belgische digitale reclamewereld, georganiseerd door BAM en Digimedia, kent zijn vier jury`s. De...
Gratis initiatief om uitgevers in staat te stellen een 'eigen' verwijzings- en ontdekkingskanalen op te zetten die verder gaan dan social en...
Omdat het leven verandert als je papa wordt maar ook omdat je niet altijd het antwoord hebt op de vragen, lanceert Nestlé Baby&Me nu The Daddy...
Ikwilstarten.be, het startersplatform van Acerta is er voor iedereen die zijn eigen zaak online in 1-2-3 wil opstarten en deze ondernemers te...
De belangrijkste digitale bank van België heeft 700.000 euro uitgekeerd aan zijn klanten in het kader van zijn "5 cent" campagne. Bij elke...
Nu we in lockdown zijn, heeft de baas van het bedrijf Exact Software een originele manier gevonden om op bezoek te gaan bij duizenden klanten, en dat...
Het evenement heeft op donderdag 26 november plaats, voor het allereerst in digitale vorm....
CAP 48 werd omwille van COVID-19 geconfronteerd met de onmogelijkheid om de meeste van de gebruikelijke acties uit te voeren. Zij besloten daarom om...
Geconfronteerd met de Covid-19 crisis betuigt het telecombedrijf zijn steun aan de Brusselse ondernemers via een inspirerende campagne, in...
De grote winnaars van de Creative Belgium Awards werden vrijdag 4 september bekendgemaakt op Instagram. Net als andere jaren zet deze unieke...
Op 18 maart werd ons leven compleet overhoop gehaald, zowel privé als professioneel. Onze schermen werden onze voornaamste vensters op de wereld. We...
Vanaf vandaag start de mobiele bank N26 met de nieuwe internationale campagne The Big Banking Chat. Met deze interactieve campagne wil N26 op een...
Online
Digimedia
Discover all editions