Merken kiezen steeds vaker voor alomvattende marketingstrategieën. Ze zijn op zoek naar een uitgebalanceerde mix van kanalen om het bereik en de...
Clear Channel is een samenwerking aangegaan met Hivestack om de toepassing van zijn multi-SSP programmatic tool, Clear Channel LaunchPAD, te...
Een nieuwe campagne is gelanceerd voor het bedrijf Shell met als doel het downloaden van hun Shell GO+ app te stimuleren....
Jean Paul Gaultier, de legendarische modeontwerper en iconische parfumeur, heeft samen met Clear Channel en Urban Media een reclamecampagne onthuld...
Enkele weken geleden lanceerde Efluenz twee campagnes in samenwerking met de technologische giganten HP en Panasonic. Deze internationale campagnes...
In april 2022 lanceerde Shell, in samenwerking met Serviceplan, haar nieuwe getrouwheidsprogramma: Shell GO+....
De vzw zet 50 vrouwelijke profielen, actief in de technologiesector, in de schijnwerpers, om een grotere diversiteit te bevorderen bij de...
Het bekende agrofoodmerk doet beroep op Google om het gedrag van zijn klanten en hun digitale traject beter te begrijpen. Heinz zal hierdoor zijn...
Selligent Marketing Cloud (Selligent), het intelligente omnichannel marketing cloud platform -en merk van de CM Group- heeft de winnaars...
De genomineerden zijn gekend: de jury heeft haar shortlist opgesteld. Meer dan 50 spelers staan vermeld op deze editie 2021. Wil u 's avonds...
KBC Bank zet een belangrijke stap in haar digitale transformatie met Kate, de nieuwe virtuele assistente met artificiële intelligentie. Een analyse....
Door Covid-19 zag Samsonite België zich verplicht winkelervaringen op maat aan te bieden om de verkoop in zijn webshop een boost te geven. Een...
Het belangrijkst evenement van de Belgische digitale reclamewereld, georganiseerd door BAM en Digimedia, kent zijn vier jury`s. De...
Gratis initiatief om uitgevers in staat te stellen een 'eigen' verwijzings- en ontdekkingskanalen op te zetten die verder gaan dan social en...
Omdat het leven verandert als je papa wordt maar ook omdat je niet altijd het antwoord hebt op de vragen, lanceert Nestlé Baby&Me nu The Daddy...
Ikwilstarten.be, het startersplatform van Acerta is er voor iedereen die zijn eigen zaak online in 1-2-3 wil opstarten en deze ondernemers te...
De belangrijkste digitale bank van België heeft 700.000 euro uitgekeerd aan zijn klanten in het kader van zijn "5 cent" campagne. Bij elke...
Nu we in lockdown zijn, heeft de baas van het bedrijf Exact Software een originele manier gevonden om op bezoek te gaan bij duizenden klanten, en dat...
Het evenement heeft op donderdag 26 november plaats, voor het allereerst in digitale vorm....
CAP 48 werd omwille van COVID-19 geconfronteerd met de onmogelijkheid om de meeste van de gebruikelijke acties uit te voeren. Zij besloten daarom om...
Online
Digimedia
Discover all editions