Campaigns
-
Serviceplan Group registreert indrukwekkende groei van 19%
Het grootste netwerk van onafhankelijke agentschappen in Europa en winnaar van de prijs "Independent Network of the Year" op het Cannes Lions...
Lees meer » -
Efluenz opent de deur naar 360° marketingcampagnes
Merken kiezen steeds vaker voor alomvattende marketingstrategieën. Ze zijn op zoek naar een uitgebalanceerde mix van kanalen om het bereik en de...
Lees meer » -
Clear Channel breidt zijn DOOH programmatisch aanbod uit door zijn partner Hivestack
Clear Channel is een samenwerking aangegaan met Hivestack om de toepassing van zijn multi-SSP programmatic tool, Clear Channel LaunchPAD, te...
Lees meer » -
Shell go+: het resultaat van de samenwerking tussen Serviceplan en Shell
Een nieuwe campagne is gelanceerd voor het bedrijf Shell met als doel het downloaden van hun Shell GO+ app te stimuleren....
Lees meer » -
Gaultier buitengewoon Divine op het eerste gigantische gebogen 3D-scherm met Urban Media
Jean Paul Gaultier, de legendarische modeontwerper en iconische parfumeur, heeft samen met Clear Channel en Urban Media een reclamecampagne onthuld...
Lees meer » -
De innovatieve campagnes van HP en Panasonic die gezinnen laten lachen
Enkele weken geleden lanceerde Efluenz twee campagnes in samenwerking met de technologische giganten HP en Panasonic. Deze internationale campagnes...
Lees meer » -
Serviceplan en Shell steken Shell GO+ campagne in nieuw jasje
In april 2022 lanceerde Shell, in samenwerking met Serviceplan, haar nieuwe getrouwheidsprogramma: Shell GO+....
Lees meer » -
InspiringFifty pakt de diversiteit aan de top van de Belgische tech aan
De vzw zet 50 vrouwelijke profielen, actief in de technologiesector, in de schijnwerpers, om een grotere diversiteit te bevorderen bij de...
Lees meer » -
Kraft Heinz zet in op smart data om zijn digitale klantentraject te versterken
Het bekende agrofoodmerk doet beroep op Google om het gedrag van zijn klanten en hun digitale traject beter te begrijpen. Heinz zal hierdoor zijn...
Lees meer » -
Selligent Awards 2021 erkent wereldwijde merken voor innovatie in digitale marketing
Selligent Marketing Cloud (Selligent), het intelligente omnichannel marketing cloud platform -en merk van de CM Group- heeft de winnaars...
Lees meer » -
Mixx Awards: reserveer nu! Mixx Awards: reserveer nu! Mixx Awards: reserveer nu! Mixx Awards: reserveer nu!
De genomineerden zijn gekend: de jury heeft haar shortlist opgesteld. Meer dan 50 spelers staan vermeld op deze editie 2021. Wil u 's avonds...
Lees meer » -
TBWA helpt KBC schakelen naar ‘digital First'
KBC Bank zet een belangrijke stap in haar digitale transformatie met Kate, de nieuwe virtuele assistente met artificiële intelligentie. Een analyse....
Lees meer » -
Samsonite redt de meubels met webshopervaring voor klanten
Door Covid-19 zag Samsonite België zich verplicht winkelervaringen op maat aan te bieden om de verkoop in zijn webshop een boost te geven. Een...
Lees meer » -
IAB Mixx Awards: dit zijn de juryleden
Het belangrijkst evenement van de Belgische digitale reclamewereld, georganiseerd door BAM en Digimedia, kent zijn vier jury`s. De...
Lees meer » -
Outbrain lanceert Content Coalition om publiek uitwisseling tussen uitgevers te stimuleren
Gratis initiatief om uitgevers in staat te stellen een 'eigen' verwijzings- en ontdekkingskanalen op te zetten die verder gaan dan social en...
Lees meer » -
Nestlé Baby&Me en Be Connect zet papa's in het zonnetje
Omdat het leven verandert als je papa wordt maar ook omdat je niet altijd het antwoord hebt op de vragen, lanceert Nestlé Baby&Me nu The Daddy...
Lees meer » -
Acerta maakt podcast met Serviceplan
Ikwilstarten.be, het startersplatform van Acerta is er voor iedereen die zijn eigen zaak online in 1-2-3 wil opstarten en deze ondernemers te...
Lees meer » -
Keytrade Bank: 700.000 euro voor klantenbinding
De belangrijkste digitale bank van België heeft 700.000 euro uitgekeerd aan zijn klanten in het kader van zijn "5 cent" campagne. Bij elke...
Lees meer » -
Augmented Reality ter hulp bij de lockdown-maatregelen
Nu we in lockdown zijn, heeft de baas van het bedrijf Exact Software een originele manier gevonden om op bezoek te gaan bij duizenden klanten, en dat...
Lees meer » -
Start-ups houden pitchingsessies voor investeerders met Hub.Brussels
Het evenement heeft op donderdag 26 november plaats, voor het allereerst in digitale vorm....
Lees meer »