In navolging van de imagocampage die gelanceerd werd in juni, heeft Thalys de digitale activatie campagne « My Hidden Treasure » in het leven...
Social Lab en IKEA lanceerden samen begin dit jaar de eerste grootscheepse Pinterest-wedstrijd. Gedurende een hele maand kon men een Pinterest-bord...
VOUS, het Luxemburgse 360° agentschap, wint de eerste editie van de agentschappenwedstrijd georganiseerd door de regie atHomeMEDIA....
Benieuwd naar het broodje 'Sophie', ‘Antoine', 'Simon' of ‘Hugo'?...
Van 30 april tot 10 mei 2015 , ter gelegenheid van Moederdag, zorgde Planet Parfum ervoor dat men mooie geschenken aan zijn moeder kon geven door de...
Mensen shoppen steeds meer online én met steeds meer eisen. Ze willen hun bestellingen ontvangen waar en wanneer hen dat het beste uitkomt. bpost...
In samenwerking met trading desk Cadreon kondigt Proximus Skynet Advertising de lancering aan van een nationale exclusiviteit voor hun klant,...
Fans van het Italiaanse automobielicoon, de Fiat 500, kunnen van 27 maart tot 5 april terecht op Vente-Exclusive.com om een speciale serie Fiat 500...
Webbureau Mia werd geselecteerd door zowel Spaas Kaarsen als GoldSin Jewels voor de ontwikkeling van hun digitale strategie en nieuwe e-commerce...
Een pizza met gummibeertjes, zure matten of appelmoes? Of toch liever traditioneel met parmaham, mozzarella en rucola? Je kunt het zo gek niet...
Prophets start 2015 met twee nieuwe klanten....
De medewerkers van Digiti, een digitaal communicatiebureau uit Zoersel, willen zich helemaal inzetten voor het goede doel. Om dat tot een goed einde...
Marktleider LeasePlan vroeg aan Prophets om een geïntegreerde campagne te ontwikkelen die zelfstandigen, vrije beroepers en KMO's, bewust maakt dat...
Thalys kiest voor DigitasLBI om de komende drie jaar haar digitale strategie en CRM activiteiten te bepalen en uit te werken. Dit na een recente...
De Vlaamse overheid lanceert een nieuwe campagne ‘Een zorgjob: ik ga ervoor'. De campagne, die net van start is gegaan, mikt op stevige...
Tinder, de app die furore maakt, helpt vrijgezellen om een flirt te vinden en zaait bij koppels soms tweedracht. Afgaande op het succes van het...
Sinds enkele maanden begeleidt het digitale agentschap BIG BAD WOLF de belangrijkste winkelcentra van het land bij hun digitale transformatie....
Voor de traditionele kaarsenverkoop campagne, heeft Air een online actie bedacht die u niet onverschillig zal laten....
MediaMarkt heeft Social Lab gekozen om de zichtbaarheid van zijn "Helden" campagne op de sociale netwerken te verhogen. Bij het project, dat van...
Amazon breidt zijn aanbod verder uit en wil voortaan ook hotelreservaties aanbieden - maar dan wel voor een specifieke doelgroep...
Online
Digimedia
Discover all editions