Campaigns
-
PowaTag verovert de Deense straten in samenwerking met AFA JCDecaux
Dit partnerschap zal de merken de mogelijkheid bieden om duizenden virtuele verkooppunten te creëren, dankzij het mobiele commerce-platform PowaTag....
Lees meer » -
Thalys nodigt uit om de verborgen schatten van jouw stad te delen
In navolging van de imagocampage die gelanceerd werd in juni, heeft Thalys de digitale activatie campagne « My Hidden Treasure » in het leven...
Lees meer » -
IKEA en Social.Lab brengen Pinterest-borden tot leven
Social Lab en IKEA lanceerden samen begin dit jaar de eerste grootscheepse Pinterest-wedstrijd. Gedurende een hele maand kon men een Pinterest-bord...
Lees meer » -
Het agentschap VOUS wint de Best Online Campaign Competition
VOUS, het Luxemburgse 360° agentschap, wint de eerste editie van de agentschappenwedstrijd georganiseerd door de regie atHomeMEDIA....
Lees meer » -
Président en Social Lab steken jouw broodje in een nieuw jasje!
Benieuwd naar het broodje 'Sophie', ‘Antoine', 'Simon' of ‘Hugo'?...
Lees meer » -
Planet Parfum verwent de mama`s dankzij Social Media Branding
Van 30 april tot 10 mei 2015 , ter gelegenheid van Moederdag, zorgde Planet Parfum ervoor dat men mooie geschenken aan zijn moeder kon geven door de...
Lees meer » -
TBWA en bpost laten je pakje leveren waar en wanneer je wil
Mensen shoppen steeds meer online én met steeds meer eisen. Ze willen hun bestellingen ontvangen waar en wanneer hen dat het beste uitkomt. bpost...
Lees meer » -
Eerste splash page via programmatic buying verkocht in België
In samenwerking met trading desk Cadreon kondigt Proximus Skynet Advertising de lancering aan van een nationale exclusiviteit voor hun klant,...
Lees meer » -
Vente-Exclusive.com biedt een unieke serie van de Fiat 500 aan
Fans van het Italiaanse automobielicoon, de Fiat 500, kunnen van 27 maart tot 5 april terecht op Vente-Exclusive.com om een speciale serie Fiat 500...
Lees meer » -
Digital Agency Mia valt dubbel in de prijzen
Webbureau Mia werd geselecteerd door zowel Spaas Kaarsen als GoldSin Jewels voor de ontwikkeling van hun digitale strategie en nieuwe e-commerce...
Lees meer » -
Wax Interactive zet nieuwe pizza's op het menu van Pizza Hut!
Een pizza met gummibeertjes, zure matten of appelmoes? Of toch liever traditioneel met parmaham, mozzarella en rucola? Je kunt het zo gek niet...
Lees meer » -
Prophets wint nieuwe business in Vlaanderen en (ver) daarbuiten
Prophets start 2015 met twee nieuwe klanten....
Lees meer » -
Digiti Disconnected: Digitaal communicatiebureau sluit hun internet af
De medewerkers van Digiti, een digitaal communicatiebureau uit Zoersel, willen zich helemaal inzetten voor het goede doel. Om dat tot een goed einde...
Lees meer » -
Prophets bestrijdt leasefobie
Marktleider LeasePlan vroeg aan Prophets om een geïntegreerde campagne te ontwikkelen die zelfstandigen, vrije beroepers en KMO's, bewust maakt dat...
Lees meer » -
DigitasLBi en Thalys op zelfde spoor
Thalys kiest voor DigitasLBI om de komende drie jaar haar digitale strategie en CRM activiteiten te bepalen en uit te werken. Dit na een recente...
Lees meer » -
Kunstmaan laat jongeren uitpakken met hun talent in de gezondheidszorg
De Vlaamse overheid lanceert een nieuwe campagne ‘Een zorgjob: ik ga ervoor'. De campagne, die net van start is gegaan, mikt op stevige...
Lees meer » -
Boondoggle en Primus verleiden de mannen op Tinder
Tinder, de app die furore maakt, helpt vrijgezellen om een flirt te vinden en zaait bij koppels soms tweedracht. Afgaande op het succes van het...
Lees meer » -
De slee van de Kerstman besturen, het kan!
Sinds enkele maanden begeleidt het digitale agentschap BIG BAD WOLF de belangrijkste winkelcentra van het land bij hun digitale transformatie....
Lees meer » -
De nieuwste campagne van Air is een ware marteling
Voor de traditionele kaarsenverkoop campagne, heeft Air een online actie bedacht die u niet onverschillig zal laten....
Lees meer » -
Media Markt en Social.Lab willen op Facebook en Twitter de helden van de eindejaarsfeesten zijn
MediaMarkt heeft Social Lab gekozen om de zichtbaarheid van zijn "Helden" campagne op de sociale netwerken te verhogen. Bij het project, dat van...
Lees meer »