Het Benelux-Merkenbureau en het Benelux-Bureau voor Tekeningen of Modellen zijn niet meer. Vanaf vandaag heten ze ‘het Benelux-Bureau voor de...
Op 4 september zwaait These Days de deuren van een eerste buitenlandse kantoor, in Londen open. Er zullen zowel bestaande klanten worden geserviced...
Tagora Brussels laat weten dat het is uitgekozen door Cisco om voor het netwerkbedrijf een communicatiesysteem te ontwikkelen voor zijn wereldwijde...
Eerder deze week hadden we het over de nieuwe campagne van Safer Internet waarbij jongeren naar een website worden gestuurd over de bedreigingen van...
Een vent zit zijn verleidende zelf te wezen tijdens een date in een café. De vrouwelijke helft van het gezelschap kijkt constant op de klok. Als de...
Eind september is het in New York weer Advertising Week. En dan wordt ook de MIXX conferentie georganiseerd, een online marketing event van het IAB...
Het Leuvense i-Merge heeft voor jobsite StepStone een actie uitgewerkt waarmee werkzoekenden en werkgevers op een creatieve manier zichzelf kunnen...
MediaPost schrijft dat Merril Lynch zijn verwachtingen over de online reclamebestedingen voor dit jaar optrekt....
We kregen een persbericht binnen over een opmerkelijke online campagne die jongeren moet waarschuwen voor misleidende ‘reclamepraktijken' en andere...
Wie de recente editie van Humo (met de bloederige-bejaarden-cover) heeft gelezen, heeft misschien het interview met Dirk Bikkembergs doorbladerd en...
J.L Halsey heeft een plan: het wil een gecentraliseerd digitaal platform waar marketeers zowat alles vinden wat ze nodig hebben om hun e-marketing en...
Openhere, het begin dit jaar gestarte reclamebureau van Christine Brone, Stijn Gansemans en Stef Selfslagh mag zich buigen over de positionering van...
Eind september organiseert New York Festivals, een bedrijf dat Award shows organiseert over uiteenlopende thema's in marketing, media en reclame,...
Marketeers willen een ‘emotionele band' creëren tussen merk en verbruiker. Dat geeft PQ Media research als één van de belangrijkste redenen op...
Karin De Bruyn, de jongste vijf jaar aan de slag als Trade Marketing verantwoordelijke bij MSN, is de nieuwe communicatie- & business development...
Marc Fauconnier, de F uit LG&F blogt in de CEO-reeks van De Standaard. Hij doet dat al een paar dagen en vraagt zich af of iemand dat wel leest....
Emakina heeft voor Proximus een moblogconceptje op het getouw gezet. De dienst is bedoeld voor klanten van Pay&Go en FreeStyle Generation....
Deze morgen de affiches gezien van de Ford Fiesta Connexxion, een serie van de kleine Ford die een aantal stemgestuurde functies heeft, ondermeer...
Gelezen op Emerce: een Nederlands interactief bureau, OER, heeft een originele manier gevonden om zijn zoektocht naar creatieven te vergemakkelijken....
Microsoft heeft zijn AdCenter platform officieel uitgerold in het VK voor al zijn Britse klanten. AdCenter draaide al in een aantal pilootlanden,...
Online
Digimedia
Discover all editions