Campaigns
-
Eet vandaag voor Afrika
Tiefa.be stelt u voor uw maaltijd te delen met Oost-Afrika om zo de honger te bestrijden die dit stuk van de wereld teistert....
Lees meer » -
Emakina in het "Perfide Albion"
Het Brusselse agentschap zet zijn Europese expansie verder, en steekt het Kanaal over om zich in Groot-Brittannië te vestigen....
Lees meer » -
IAB MIXX Awards: open voor cases
De IAB MIXX Awards gaan opnieuw op zoek naar de meest creatieve, strategische en performante cross-mediale digitale campagnes van het afgelopen...
Lees meer » -
Akkoord tussen RichCast en Start Up Week End Brussels
Het Belgische bedrijf RichCast, dat door Streaming Media Europe geselecteerd was als een van de beste webcasting platformen, heeft een sponsoring...
Lees meer » -
Emakina in Bergen?
Het agentschap uit Brussel zou zich vestigen in de "Digital Innovation Valley" van Bergen....
Lees meer » -
De CPC bij Facebook Advertising de hoogte in
De "cost per click" bij de Facebook Advertising regie is in de maand juni enorm gestegen. Een opmerkelijke verandering, die al tot enkele analyses...
Lees meer » -
De QR code ingezet als politiek wapen
Amper een jaar geleden was de QR code nog zo goed als onbekend bij het grote publiek, maar nu wordt hij op alle mogelijke producten, ...
Lees meer » -
Eerste Interparking actie voor McCann Lowe
Interparking heeft aan het agentschap McCann Lowe gevraagd om een digitale campagne te ontwikkelen die zich richt tot alle personen die zich dit jaar...
Lees meer » -
Nieuwe projecten voor Netlash-bSeen
Netlash-bSeen, specialisten in web building en online marketing strategie, hebben verschillende nieuwe projecten gerealiseerd....
Lees meer » -
Novatio/Tec7 bij Nascom
Novatio/Tec7 heeft onlangs de WTC award in de wacht gesleept van het meest veelbelovende exportbedrijf van het jaar. Om haar internationale ambities...
Lees meer » -
Publifer vertrouwt het beheer van zijn reclamemedia toe aan Syntigo
Een netwerk van een honderdtal LCD schermen van 70 inch zal door de regie Publifer geïnstalleerd worden in de 11 belangrijkste Belgische...
Lees meer » -
IAB MIXX Awards: open voor cases
De IAB MIXX Awards gaan opnieuw op zoek naar de meest creatieve, strategische en performante cross-mediale digitale campagnes van het afgelopen...
Lees meer » -
Corona Direct bij Kunstmaan
Na een pitch uitgevoerd door Pitchpoint, heeft de verzekeraar Corona Direct het agentschap Kunstmaan gekozen tot zijn communicatiepartner....
Lees meer » -
Selligent tekent akkoord met Emakina
Leverancier van oplossingen voor conversiemarketing en interactieve CRM Selligent laat weten dat het een overeenkomst heeft gesloten met Emakina. Het...
Lees meer » -
Een Greenpeace campagne schudt het internet dooreen
Ken heeft Barbie "eruit gegooid" op een nagemaakte Facebook pagina. Maar het idee komt niet van Mattel, de maker van de pop met de eindeloze benen....
Lees meer » -
Isobar: een "Foursquare" campagne in België
Het agentschap Isobar heeft een "Foursquare" campagne ontplooid in sommige Brusselse restaurants van de Quick keten....
Lees meer » -
Nieuwe projecten voor Netlash-bSeen
Netlash-bSeen, specialist in web building en strategic online marketing, heeft een aantal nieuwe projecten binnen gehaald...
Lees meer » -
BMW bij G&Co en Germaine
De BMW-pitch is nu beëindigd en het is G&Co (waarmee BMW al lange tijd samenwerkt) en Germaine die het budget binnenhalen. De twee agencies...
Lees meer » -
Nascom in zee met Studio 100
Nascom heeft voor Studio 100 twee nieuwe spelletjes voor iPhone, iPod Touch en iPad ontwikkeld voor Bumba en Piet Piraat....
Lees meer » -
BBC ontwikkelt contentstrategie voor Thomson CompuMark
BBC heeft in samenwerking met Thomson CompuMark, marktleider in brand protection en research, een nieuwe contentstrategie ontwikkeld voor deze...
Lees meer »