StoryMe kijkt met nieuwe CEO Louis Gheysens verder dan video

Kersvers CEO Louis Gheysens laat een frisse wind waaien door het video agency StoryMe. De nieuwe topman kijkt verder dan pure video om het bureau verder te laten groeien en de omzet de komende 2 jaar te verdubbelen tot zo’n 6 miljoen euro.

post-image-3
StoryMe positioneert zich daarvoor voortaan als een bedrijf dat verhalen brengt die blijven hangen en zet daarbij sterk in op extra specialisaties op het vlak van content, sociale mediastrategieën en nieuwe audiovisuele technologie. De ervaringen die Gheysens de voorbije 10 jaar opdeed bij grote creatieve bureaus als Emakina, Duval Guillaume en Air, komen daarbij van pas. 
 
StoryMe werd in 2013 opgericht. De voorbije tien jaar groeide het bureau uit tot de Belgische referentie in video voor alles wat te maken heeft met rekrutering, HR, communicatie en branding. Niet minder dan 160 organisaties doen vandaag een beroep op het bedrijf. Maar om verder te groeien kijkt StoryMe niet langer alleen naar video. Een taak die is weggelegd voor de nieuwe CEO Louis Gheysens. Hij neemt de fakkel over van Dimitri Van Hoe, die als COO aan boord blijft. 

Louis Gheysens, de nieuwe CEO van StoryMe: “Onze ambitie is om alles wat op een scherm gebeurt, te kunnen realiseren. Daarom mogen we niet langer alleen op video focussen. Als je verhalen wil vertellen die blijven hangen en plezierig zijn om naar te kijken, moet je als bedrijf breder gaan. Met StoryMe specialiseren we voortaan dan ook in content, sociale mediastrategieën, media buying en omarmen we allerlei nieuwe audiovisuele technologieën. Het buitenland biedt een extra hefboom om te groeien.” 

Van 3 naar 6 miljoen euro omzet  

StoryMe zal eind 2023 een omzet van zo’n 3 miljoen euro draaien. Dat is een groei met maar liefst 40% ten opzichte van 2022. Een verdienste waar Dimitri Van Hoe, de voorganger van Gheysens, zeker aan heeft bijgedragen. Maar ook de extra investeringen in technologie zoals AI en de komst van AI-captain Vincent Buyssens de voorbije maanden dragen bij aan de verdere groei in 2023. 
Louis Gheysens van StoryMe: “StoryMe staat er vandaag als bureau. Het moment is dan ook aangebroken om ons video agency verder te laten groeien. Daarvoor focussen we op vier pijlers. We hebben een talentvol team om creatieve video’s te produceren voor de sterke klantenportefeuille die we vandaag hebben. Daarnaast zullen we extra expertises in huis halen. Denk aan specialisten op het vlak van content en sociale media om een belangrijke speler te worden in het verspreiden van verhalen, maar ook toppers in nieuwe technologieën zoals AI, VR en AR heb je nodig om je creativiteit als bureau te vergroten. Tot slot kijken we als agency buiten België om een internationaal volume te draaien.” 

Sterk team en management ter ondersteuning

Louis Gheysens staat er als nieuwe CEO niet alleen voor om de ambitieuze groei van StoryMe te realiseren. Achter hem staat een team dat de laatste jaren sterk gegroeid is, vorig CEO Dimitri Van Hoe en en een geolied management met Martin Callebaut (Business Development), Olivier Van Baeveghem (Marketing), Tone De Cooman (Creative Director) en Tatijana Culumarevic (Head of Production).

StoryMe zet zijn team van specialisten onder leiding van zijn nieuwe CEO en zijn nieuwe elan extra in de verf met een gloednieuwe website.
Back to top button
Close
Close