Red Bull bij Mobistar

Red Bull lanceert met Mobistar zijn eigen mobiel platform gericht op jongeren met een herlaadbare telefoonkaart en een mobiel entertainment-universum.

post-image-3
Met deze nieuwe mobiele entiteit van Red Bull, wil de virtuele operator zijn eigen mobiele community creëren, zijn tarieven en zijn “World of red Bull”. Met dit initiatief richt Red Bull zich op 15 tot 29-jarigen die 98% van zijn markt uitmaken.

In de lijn van Red Bull Racing (F1) of Red Bull Salzburg in voetbal, is dit mobiel initiatief niets minder dan de creatie van een eigen mobiel merk. Een merk dat goedkoop wil zijn en waarmee jongeren gratis kunnen communiceren onder elkaar. Voor een bedrag vanaf 10 euro per maand zullen de leden van Red Bull Mobile op een ongelimiteerde manier kunnen surfen, 5.000 sms’en kunnen versturen en over 600 gratis belminuten kunnen beschikken (24/7) met de andere leden van de club. Dit systeem, dat gebaseerd is op virale marketing, wordt dus erg interessant wanneer ouders en vrienden ook gebruik maken van dit community-netwerk. De leden zullen ook toegang hebben tot een dedicated portal (m.redbullmobile.be) dat informatie zal bieden over muziek- en sportieve evenementen en dat apps en games zal aanbieden. Zelfs televisie staat op het programma, met  Red Bull TV: een mix van extreme sportbeelden, motorsport, muziek en lifestyle, en dit alles in streaming-tv die 24/7 beschikbaar is op de mobiele telefoon. België is reeds het vijfde land waar Red Bull zich op de markt van de mobiele telefonie begeeft. Voor deze operatie doet Red Bull beroep op Mobistar als telecompartner.
Show More
Back to top button
Close
Close