EBP wil haar kanaal uitbreiden

EBP, uitgever van boekhoudsoftware, breidt zijn assortiment uit en wil zijn bedrijfsvoeringsaanbod en zijn kanaal vergroten. Luc Kahn, directeur van het Belgische filiaal, bevestigt zijn engagement ten opzichte van de indirecte verkoop.

post-image-3
In België werkt EBP met bijna 200 actieve, onafhankelijke en centrale resellers (Selexion, Excellent It, Biass…) alsook met nationale ondernemingen (Fnac, Media markt, Makro…).

EBP België beschikt over een compleet stand-alone softwaregamma. Dit aanbod wordt voornamelijk gedistribueerd door ABC Soft met als tweede “atypische” distributeur Tribeka. EBP behandelt rechtstreeks de formules Fnac en Media Markt. Of het nu gaat om Tier1 of Tier2, de marges en levertermijnen zijn identiek (leveringen een dag later), aldus Luc Kahn, die ziet dat ABC steeds meer komt opzetten. “Het kanaal wordt sterker en we willen meer aandacht besteden aan de distributie,” luidt het.

Luc Kahn zoekt VAR’s die de software op een netwerk kunnen installeren: “Wij verkopen veel oplossingen voor 10 tot 12 posten. Van zodra er een netwerk is, vertrouwen wij de installatie toe aan een gekwalificeerde reseller.”
EBP Belgium zoekt specialisten in boekhouding: “Onze VAR’s zijn gespecialiseerd in bedrijfsorganisatie en management, minder in boekhouding.”
 
Sinds november vorig jaar werkt EBP samen met de security-uitgever Eset om gedurende drie maanden in zijn aanbod een gratis versie van de security-software Nod 32 op te nemen.
Show More
Back to top button
Close
Close