De visie van Xerox op de rol van het Managed Print Services-kanaal

Specialisten die in staat zijn te beantwoorden aan de vraag naar Managed Print Services zullen tijdens de 12 komende maanden een beroep kunnen doen op een schat aan mogelijkheden.

post-image-3
Dat is de voorspelling van Xerox, die twee belangrijke sleutelthema’s in de distributiekanalen onderscheidt: consolidatie en optimalisatie.

Xerox gelooft in de fusie van de channel partners “om hun aanbod een toegevoegde waarde te bieden”. De fabrikant zegt zich te verwachten aan verschillende fusievoorbeelden “omdat de partners vóór de anderen gebruik  willen maken van de voordelen en opportuniteiten.”

Tweede trend: de services gebaseerd op de cloud-informatica zullen in 2011 blijven groeien. “Deze diensten bieden het kanaal de gedroomde kans om hun voordeel te halen uit de R&D-investeringen die de leveranciers aan hun klanten ter beschikking stellen.” En natuurlijk functioneert het Xerox Partners Print Services-aanbod op dit model: “De MPS-tools zijn gebaseerd op de cloud-informatica om aan het kanaal de meest complete en actuele oplossing te bieden.” De Xerox-kanalen zullen ook kunnen genieten van een uitgebreid partneraanbod.
Show More
Back to top button
Close
Close