Kaspersky richt zich op de bedrijven

Wil Kaspersky de nummer twee te worden op de security-markt in België, dan heeft Kaspersky geen andere keuze dan zijn aanwezigheid in de grote bedrijven te versterken. Om die reden lanceert het bedrijf een reeks nieuwe business-geörienteerde producten.

post-image-3
Martijn van Lom, verantwoordelijke voor de Benelux, verantwoordelijk voor de Benelux, bevestigt de focus van Kaspersky op de grote bedrijven en de lancering van een reeks professionele producten voor servers, gateways, beveiliging van “endpoints” en mobiele omgevingen. Hij bevestigt ook dat het 100% indirecte model blijft behouden, maar dat er meer de nadruk zal worden gelegd op de “Direct Touch”, mede door de aanwerving van 2 nieuwe werknemers (één voor de presales, die zich richt op verschillende landen) en de andere voor de benadering van de Belgische bedrijven. De keuze van distributeurs blijft onveranderd. “Het portaal zal daarentegen aangepast worden aan de nieuwe referenties en er worden nog altijd nieuwe partners gezocht.” De partners Systemat, Econocom of RealDolmen blijven betrokken.

De Cloud Computing, die deel uitmaakt van de tools waarvan Kaspersky gebruik maakt, zal ook worden betrokken om aan de eisen van de ondernemingen te voldoen.
Kaspersky realiseerde meer dan 70% van haar omzet in de detailhandel, waarin enkele nieuwe producten hun opwachting maakten, zoals de nieuwe Pure-versie die een betere online monitoring toelaat van kinderen.
Show More
Back to top button
Close
Close