Samsung heeft een miljoen The Frame tv's verkocht tegen 2021

Verwacht wordt dat de populariteit van The Frame TV's in de VS en Europa de totale verkoop van de fabrikant tegen het einde van het jaar tot boven de twee miljoen eenheden zal opdrijven.

post-image-3


Samsung maakte bekend dat het in de loop van het jaar meer dan een miljoen The Frame-toestellen heeft verkocht, waarmee het de bestverkochte Lifestyle TV-reeks van het bedrijf in één jaar is geworden. 
Verwacht wordt dat de totale verkoop van 'The Frame'-televisies (sinds de lancering in 2017) tegen het einde van het jaar meer dan twee miljoen eenheden zal bedragen, gedreven door de sterke vraag op de Noord-Amerikaanse en Europese markten.

"De Frame is niet alleen een toestel om tv te kijken, maar ook een lifestyleproduct dat met zijn design een ruimte verfraait en het leven van de consument verrijkt met een uitgebreide collectie kunst", aldus Johan Van Campenhout, Product Manager TV bij Samsung België. 

Sinds de release in 2017 zijn het ontwerp en de functies van The Frame TV's blijven evolueren en weerspiegelen ze de smaak en behoeften van de levensstijl.

Naast het unieke en moderne design is het centrale punt van The Frame de Art Store, het kunstabonnementenplatform. Wanneer gebruikers geen inhoud bekijken op The Frame, kunnen ze de omgevingsmodus gebruiken om kunstwerken te kiezen uit de uitgebreide bibliotheek van de Art Store met schilderijen en foto's. Op die manier is het scherm niet noodzakelijk een leeg canvas dat interfereert met het interieurontwerp, maar een element dat het juist versterkt.

De Frame Art Store bevat meer dan 1.500 kunstwerken uit wereldberoemde musea en galerieën, zoals het Hermitage Museum in Rusland, het Louvre in Frankrijk en het Prado Museum in Spanje. 

Via partnerschappen heeft Samsung de Art Store-collectie uitgebreid met unieke kunstwerken van opkomende makers uit de hele wereld, zoals Magnum Photos, een wereldwijde groep fotojournalisten, en recentelijk het toonaangevende huis voor kunstfotografie YellowKorner, om levendige kunstwerken aan te bieden die profiteren van de QLED-beeldkwaliteit van The Frame. Met behulp van AI-gebaseerde selectie analyseert The Frame 2021 de gewoonten en smaken van consumenten en beveelt nieuwe kunstwerken aan.

Versie 2021 van The Frame biedt een grotere opslagcapaciteit met 6GB, vergeleken met 500MB voor eerdere versies. Het kan nu tot 1.200 foto's in 4K-resolutie opslaan, zodat gebruikers meer werken kunnen selecteren om hun eigen aangepaste galerij samen te stellen.

www.samsung.com/be_fr/lifestyle-tvs
 
Show More
Back to top button
Close
Close