Exact introduceert CRM-functie in Exact Online

Het bedrijf voor bedrijfssoftware heeft een nieuwe tool voor klantenrelatiebeheer onthuld in zijn Exact Online Accountancy-suite. De nieuwe functionaliteit verhoogt de efficiëntie van de software.

post-image-3
Bedrijfssoftwareleverancier Exact heeft de introductie aangekondigd van een customer relationship management (CRM) applicatie in de Exact Online Accountancy omgeving. 

Deze extra functionaliteit geeft accountants een volledig overzicht van alle taken, communicatie en voortgangsbewaking. 
Het voegt een aantal extra functionaliteiten toe aan het bekende boekhoudprincipe van het bedrijf en is opgebouwd rond een aantal hoofdcomponenten: contactbeheer en -communicatie, procesbeheer, dossiervorming en door de klant opgestelde vragenlijsten, waarbij de klant nu een vragenlijst naar meerdere gebruikers tegelijk kan sturen.

Met de nieuwe toepassing wordt alle informatie op één plaats opgeslagen en beschikbaar gemaakt voor dossierbeheerders. 
Cliënten verstrekken de nodige documenten en beantwoorden alle vragen die hen worden gesteld. 

Accountants kunnen ook sneller met de klant communiceren via de toepassing "Mijn [Kantoor]" dankzij een chatfunctie die online gesprekken koppelt aan de overeenkomstige documenten. 
Daarnaast creëert CRM voor Exact Online Accountancy ook één opslaglocatie in een permanente map, en is het volledig geïntegreerd met Microsoft SharePoint Online.

Het CRM-pakket is vanaf deze maand beschikbaar voor alle Exact-klanten die met Exact Online Accountancy werken en is van toepassing op al hun administraties, ook die waarbij de accountant de boekhouding niet in Exact Online voert.  

"We hebben met de Autumn'21 Release meer dan 60 verbeteringen doorgevoerd in Exact Online om de efficiëntie van onze Exact omgeving verder te verhogen," aldus Sigrid Jansegers, Sales Manager bij Exact België.

 
 
Show More
Back to top button
Close
Close