Auriga wint belangrijke prijs voor zijn #NextGenBranch oplossing

De leverancier van omnichannelbetalingsoplossingen heeft de prijs voor 'Best ATM/Self-Service Experience' gewonnen bij de Bank Customer Experience (BCX) Summit Awards. De nieuwe oplossing maakt het mogelijk een ultramodern, digitaal, op afstand en klantgericht bankkantoor te creëren.

post-image-3
De #NextGenBranch-oplossing maakt gebruik van geavanceerde geassisteerde selfservicetechnologie en nieuwe technologieën (videobankieren, AI en automatisering) om 24/7 toegang tot bankdiensten te bieden en zo de efficiëntie van hun processen te verhogen.

Dankzij deze technologie kunnen werknemers die in direct contact staan met klanten, zich concentreren op complexere activiteiten die de toegevoegde waarde van menselijke interactie vereisen. Het verlaagt ook de beheerskosten van filialen terwijl de toegang tot financiële diensten behouden blijft en genereert nieuwe inkomstenstromen door moderne geldautomaten aan te passen met extra diensten.

De BCX Summit Awards zijn een erkenning voor de meest innovatieve financiële instellingen en technologieleveranciers met de grootste impact op consumenten.

"We zijn verheugd dat we deze prijs hebben gewonnen voor onze baanbrekende omnichannel oplossing voor de bankkantoren van vandaag", zegt Vincenzo Fiore, oprichter en CEO van Auriga.
 
 
Show More
Back to top button
Close
Close