Softwarebedrijf TOPdesk breidt zijn kantoren in Charleroi uit

De Waalse tak van het software- en consultancybedrijf verhuist zijn kantoren naar aanleiding van de aanzienlijke versterking van zijn activiteiten op de Waalse markt.

post-image-3
De groei van de Waalse markt vereist een nieuwe uitvalsbasis voor TOPdesk, dat zijn commerciële activiteiten versterkt met klanten als de Mutualité Chrétienne, Bidfood, de groep Entra, visit.brussels en Sateba.

TOPdesk verhuist daarom in september naar zijn nieuwe kantoren, gelegen bij de voormalige steenkoolmijn Bois du Cazier in Charleroi. 
De nieuwe werkruimte zal plaats bieden aan een dertigtal werknemers. 

Het Nederlandse softwarebedrijf, dat kantoren heeft in Antwerpen en Charleroi, levert helpdeskdiensten met een IT-oplossing om de communicatie tussen bedrijven en hun klanten en interne medewerkers te verbeteren. 
TOPdesk werkt ook in de publieke sector, voor steden en gemeenten, die de tool kunnen gebruiken voor zowel hun interne processen als voor de communicatie met burgers.

"We zijn erin geslaagd om tijdens de pandemie een zeer groot aantal nieuwe klanten aan te trekken met de overschakeling naar werken op afstand. Wij verwachten dat wij in 2021 hetzelfde elan zullen aanhouden, met een omzetstijging van 55% ten opzichte van vorig jaar", vat Mélusine Vigneron, een van de managers van TOPdesk, samen. 

Recente klanten zijn onder meer het bouwbedrijf Sateba, maar ook visit.brussels en Befimmo. De onderneming ontvangt ook verzoeken uit andere Franstalige landen zoals Frankrijk, Zwitserland en Canada. 
TOPdesk richt zich op bedrijven met tussen de 200 en 500 medewerkers die hun servicemanagement een stap verder kunnen brengen.
 
 
 
Show More
Back to top button
Close
Close