CM-groep neemt Selligent Marketing Cloud over

De "martech" bedrijvengroep, gespecialiseerd in multichannel campagnes, heeft het bedrijf Selligent Marketing Cloud overgenomen. Een operatie die moet leiden tot de vorming van een centrum van toonaangevende multichannel marketing-experts in Europa.

post-image-3

De martech bedrijvengroep CM, die zich focust op het beheer van multichannel campagnes en email marketing, meldt de overname van Selligent Marketing Cloud, wat de vijfde overname van de groep is in 24 maanden tijd. Met deze overname versterkt CM Group (waarvan Insight Partners de meerderheidsaandeelhouder is) zijn positie als specialist in multichannel marketing en email marketing.

Ter herinnering, de oplossingen van CM Group (Campaign Monitor, Sailthru, Emma, Delivra, Vuture, Liveclicker en nu Selligent) worden door meer dan 70.000 klanten gebruikt. Zij leveren meer dan 180 miljard klanten klantenconnecties per jaar. Met de overname van Selligent bedraagt het jaarlijks omzetcijfer van CM Group meer dan 250 miljoen dollar.

Tevens bedient  CM Group, met de overname van Selligent, bedrijven uit alle belangrijke sectoren, van kleine bedrijven tot grote ondernemingen.

"Onze unieke, op microservices gebaseerde productstrategie stelt ons in staat om de innovatiesnelheid van onze individuele producten te verhogen, waardoor de terugverdientijd voor onze klanten wordt verkort. We zullen de realtime messaging-, analyse- en personalisatiemogelijkheden van mobiele applicaties snel uitbreiden dankzij onze expertise op deze gebieden, terwijl de merken van CM Grou profiteren van de AI-mogelijkheden van Selligent", aldus Wellford Dillard , CEO van CM Group.

Het bedrijf Selligent zal blijven werken als een autonomie technologie binnen de CM Group, zo liet het bedrijf nog weten.

Show More
Back to top button
Close
Close