Katiba Toualla zal de marketingafdeling van Orange Cyberdefense Belgium leiden

De provider van beveiligingsdiensten heeft Katiba Toualla benoemd tot marketing director van Orange Cyberdefense Belgium.

post-image-3

Na haar loopbaan begonnen te zijn bij Electrabel Suez, en daarna bij de marketingafdeling van de farmaceutische multinational Johnson & Johnson gewerkt te hebben, vervoegde Katiba Toualla in 2013 het team van SecureLink België als hoofd marketingproject.

Ondertussen heeft het bedrijf zijn groei voorgezet, en ging van een personeelsbestand van amper 50 mensen naar ongeveer 230 medewerkers. In 2019 heeft Orange Cyberdefense, lid van de Orange-groep, SecureLink Belgium overgenomen, wat dit jaar Orange Cyberdefense Belgium geworden is.

Als marketing director van Orange Cyberdefense Belgium zal Katiba Toualla verschillende uitdagingen hebben: "Wij moeten de nieuwe naam Orange Cyberdefense op de markt zetten, zonder het vertrouwen van onze bestaande klanten te verliezen. Wij blijven inzetten op de persoonlijke aanpak, waarvoor wij bekend staan. Marketing moet daarom helpen om deze relatie te behouden, zowel intern als met externe contacten".

"Katiba kent het bedrijf, de klanten, de partners en ons vak heel goed. Marketing is een dynamisch onderdeel van Orange Cyberdefense Belgium, dat ons zal helpen om doelgericht en relevant te communiceren naar alle belanghebbenden en met de hele ICT-markt", zei van zijn kant Filip Verstockt, Managing Director van Orange Cyberdefense Belgium.

Show More
Back to top button
Close
Close