Exact lanceert een nieuwe oplossing voor geautomatiseerde ondersteuning

Met de nieuwe oplossing "Exact RPA" kan men terugkerende handelingen bij een bedrijf automatiseren. Wat moet leiden tot aanzienlijke tijdwinst en een vermindering van manuele fouten.

post-image-3

De tijd optimaliseren is altijd de Heilig Graal geweest waarnaar ondernemers op zoek zijn. Vooral sinds de Covid-19 pandemie, die het digitaliseringsproces bij de KMO nog versneld heeft. Met elke digitale oplossing die een tijdwinst oplevert, kan men immers ook geld besparen. Exact, specialist in ERP, wil op deze nieuwe vraag een antwoord bieden met de lancering van een nieuwe oplossing, die ondernemers moet helpen om de manuele en terugkerende handelingen in de Exact Synergy applicaties te automatiseren.

De Exact RPA (Robotic Process Automation) oplossing brengt immers een nieuwe online assistentie, die vele handelingen moet automatiseren die tot nu toe manueel verricht moesten worden. Een voorbeeld: wanneer een klant een factuur vergeet te betalen, volstaat één enkele opdrachtregel van de assistent om automatisch aan de betrokken personen een herinnering te sturen. Op die manier kunnen ondernemers meer tijd besteden aan hun core business.

Met de nieuwe oplossing kunnen gebruikers van Exact Synergy bovendien een link creëren tussen de ERP- en CRM-systemen van de uitgever, zelfs met externe partijen. Waardoor bedrijven niet langer verschillende systemen moeten raadplegen voor het beheer van de klantgegevens.

"Wij willen de KMO helpen om repetitieve handelingen te automatiseren, zodat zij meer tijd kunnen besteden aan hun klanten", aldus Jarno van Hurne, global product line manager van het softwarebedrijf Exact.

Show More
Back to top button
Close
Close