HP lanceert een wereldwijd partnerprogramm

Het nieuwe programma "HP Amplify" wil de commerciële partners van de Amerikaanse computerfabrikant voorbereiden op een toekomstige groei en diensten met een grote toegevoegde waarde belonen. Een woordje uitleg.

post-image-3

HP heeft een nieuw wereldwijd partnerprogramma voorgesteld, "HP Amplfiy", dat de groei van de commerciële partners wil stimuleren en een meer coherente klantervaring wil bieden.

Het programma is gebaseerd op een unieke, geïntegreerde structuur om zo complexiteit te voorkomen, door de nodige informatie en samenwerkingstools te leveren om de groei van de resellers te stimuleren naarmate de digitale transformatie en aankoopgedrag van de klanten evolueren.

Het zal dus voor de partners eenvoudiger worden om te genieten van de vele voordelen die HP biedt: hoe meer een partner investeert in de vaardigheden die het programma biedt, hoe hoger de beloning is.

"De klant van vandaag verwacht gestroomlijnde, geautomatiseerde en gepersonaliseerde ervaringen. Hierdoor kunnen wij onze klanten als individuen benaderen en niet als markten", verklaart Christoph Schell, commercieel directeur van HP.

Kort samengevat, alhoewel het nieuwe programma de partners zal blijven belonen op basis van de doelstellingen en het volume, heeft HP Amplify ook een vernieuwend systeem van meten en beloningen, dat rekening houdt met de vele strategische inspanningen die de partners maken in het kader van het globale verkoopproces, het registratievolume op basis van de gemiddelde waarde van de verkopen en het bijhouden van de boekhouding.

Het nieuwe programma gaat op 1 november 2020 van start voor commerciële en retailpartners.

 

Show More
Back to top button
Close
Close