Poly stelt zijn nieuw Partnerprogramma voor

De specialist in communicatieaccessoires heeft beslist om de partnerprogramma`s van Polycom en Plantronics samen te voegen. Met de bedoeling de resellers te helpen zich beter te onderscheiden op de markt.

post-image-3

Het bedrijf Poly (voorheen Plantronics en Polycom) heeft zijn nieuwe partnerprogramma voorgesteld, dat de resp. programma`s van Polycom en Plantronics combineert tot een model dat volledig toegankelijk is voor alle commerciële partners.

Met dit wereldwijde programma krijgen een 15.000 partners een nieuw uniek portaal ter beschikking, dat toegang moet geven tot documenten, opleidingen, tools en content die de partners nodig hebben bij de marketing van de producten van het merk. Zo moet het nieuwe programma de partners toelaten om zich beter te onderscheiden op basis van hun reputatie, hun dienstverlening en hun aanvullende competenties.

"Wij hebben ons programma volledig herwerkt omdat we de deelname van een grote waaier partners willen aanmoedigen, en hebben dit aantrekkelijker voor hen gemaakt", stipt Nick Tidd aan, Vicepresident global channel sales bij Poly.

Buiten het financiële aspect is de evaluatie van het niveau van partnerschap bij dit nieuwe partnerprogramma voortaan gebaseerd op de interactie en de betrokkenheid bij Poly, om innovatie en wederzijdse groei te stimuleren.

Alle geïnteresseerde partners, inbegrepen de bestaande Polycom- en Plantronics- partners, zullen vanaf 10 april 2020 toegang hebben tot het Poly-portaal. Het zal beschikbaar zijn in Noord-Amerika en de EMEA- en APAC-regio`s.

Show More
Back to top button
Close
Close