Orange Belgium verdrievoudigt de dataplannen voor de B2B-klanten

Geconfronteerd met steeds hardere concurrentie heeft de mobiele operator beslist om het data-aanbod van zijn klanten te verdrievoudigen, zonder prijsverhoging.

post-image-3

Orange Belgium heeft beslist om zijn professionele klanten beter te verzorgen - een strategische markt voor het bedrijf in een land dat bekend staat voor zijn uitgebreid ecosysteem van KMO`s. En het zal dat doen door zijn mobiele dataplan `Shape` vanaf 16 februari te verdrievoudigen.

Tussen 2018 en 2019 is het gemiddeld maandelijks dataverbruik van de Shape-klanten van Orange Belgium immers met 35% gestegen, om 3,3 GB per gebruiker van mobiele data te bereiken.

Dit nieuwe antwoord op de groeiende behoefte aan mobiele data van de B2B-klanten zal automatisch geschieden, transparant en gratis voor de klanten.  Elk Shape-abonnement bevat bovendien een gratis cybersecurity-laag en oplossingen voor fleetmanagement. De klanten die voor een Shape & Fix-oplossing kiezen krijgen van hun kant een Data Bonus die hun volume aan mobiele data nog verdubbelt.

"De groeiende behoefte aan mobiele data is niet beperkt tot de residentiële markt, maar is ook aanwezig op de zakelijke markt. De B2B-klanten ervaren eveneens de noodzaak om hun connected medewerkers te verzorgen, om overal en op elk moment te kunnen werken en hun processen te digitaliseren", verklaart Werner De Laet, Chief B2B, Wholesale and Innovation Officer bij Orange Belgium.

Show More
Back to top button
Close
Close