Een omnichannel klantervaring die via data geoptimaliseerd wordt

Selligent en Cisco stellen nieuwe slimme tools voor die de klanten beter moeten begrijpen en voor meer opportuniteiten voor de resellers moeten zorgen. Een woordje uitleg.

post-image-3

De twee IT-bedrijven slaan de handen ineen om de bedrijven een omnichannel oplossing aan te bieden die via data geoptimaliseerd is, en gebaseerd is op een technologie die sales professionals moet toelaten om het hele klantenparcours te beïnvloeden.

Het nieuwe partnerschap tussen Selligent en Cisco moet zo datacenter professionals toelaten om nieuwe niveaus van intelligent klantbeheer te bereiken via verbonden en geïnformeerde klantentrajecten.

Het omnichannel-ervaringsplatform van Selligent maakt gebruik van Cisco`s SolutionsPlus-programma om klanten oplossingen te bieden die zich focussen op de klantervaring.

Cisco SolutionsPlus is een aankoopprogramma dat een omnichannel bestelervaring biedt voor de salesteams en de distributiepartners. Het programma moet met andere woorden het klantenparcours en de waarde op lange termijn verbeteren door transparant kritische data te verzamelen om zo een echt 360° overzicht te verkrijgen van de klant.

Dit nieuws volgt op de recente partnerschappen die tijdens de Cisco Contact Center Summit 2019 aangekondigd werden, met de leverancier van omnichannel datacenteroplossingen,  Upstream Works Software en met Bucher + Suter, allebei ook lid van het SolutionsPlus-programma.

Het groeiend aantal samenwerkingen beklemtoont het belang van het terug verbinden van de klantervaring via de verschillende silo`s van marketing, dienstverlening en verkoop.

Show More
Back to top button
Close
Close