Orange Belgium onderscheiden voor zijn `klantervaring`

Het getrouwheidsprogramma `Orange Thank You` van de Belgische telecomoperator behaalde een World Communication Award voor de beste klantervaring

post-image-3

Het loyaliteitsprogramma `Orange Thank You` van Orange Belgium werd bij de 21e editie van de World Communication Awards in Londen begin deze week bekroond met de prijs voor de beste klantervaring. Die prijs bekroont de succesvolle samenwerking van Orange Belgium met Evolving Systems voor de voortdurende opvolging, verbetering, en de uitbreiding van het getrouwheidsprogramma `Orange Thank You`.

Dankzij het `Orange Thank You` programma kon Orange Belgium met name 2,3 miljoen geschenken aanbieden aan zijn klanten in 2018, wat zich vertaald heeft in een beduidende stijging van +30 punten in vier jaar tijd voor de Loyalty Net Promoter Score van de operator. Door de applicatie MyOrange te integreren heeft het programma bovendien de inburgering en het gebruik van deze mobiele app beduidend verhoogd.

"Wij hebben een klantervaring gecreëerd die op het gebied van kosten rationeler is, terwijl die ook Orange Belgium in staat stelt om de behoeften en voorkeuren van zijn klanten op een echt gepersonaliseerd en individueel niveau beter te begrijpen", aldus Adhish Kulkarni, SVP of Solutions bij Evolving Systems.

De World Communication Awards bekronen al meer dan twintig jaar innovatie en uitmuntendheid bij de telecomoperatoren wereldwijd.

 

Show More
Back to top button
Close
Close