PRESS RELEASE: Kappa Data breidt zijn distributieactiviteiten uit met Mist Systems, onderdeel van Juniper Networks

Kappa Data, value added distributeur van IoT, netwerk- en securityproducten, tekent een distributiecontract met Mist Systems.

post-image-3

Kappa Data tekent een distributiecontract met Mist Systems. Hiermee wil Kappa Data zowel zijn IoT als network pijlers verder uitbouwen. Dankzij de virtual Bluetooth Low Energy (vBLE) kan Mist snel en eenvoudig toestellen of personen nauwkeurig localiseren. Dit laat toe om in kritische omgevingen gebruik te maken van locatie bepaling, waarbij onmiddellijke actie ondernomen kan worden wanneer een toestel of persoon een bepaalde ruimte verlaat. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een rust en verzorgings tehuis waarbij onmiddellijke terugkoppeling naar het personeel van groot belang is. Combineer dit met een sterk Wi-Fi verhaal waarbij AI aan kan tonen wanneer problemen op komst zijn zodat deze verholpen kunnen worden voor dat gebruikers er iets van merken, en je hebt een niet te stoppen oplossing voor zowel Wi-Fi, als locatie voorziening.

rnrn

"Mist’s oplossing is uitstekend geschikt voor onze zakelijke klanten", zegt Sander Groot, Director of Channels and Alliances, EMEA Juniper Networks. De integratie van het Mist platform met Juniper producten laat toe een oplossing te voorzien voor zowel campus als enterprise netwerken. Met Mist voegt Juniper een marktleidende oplossing toe aan onze portfolio, hetzelfde geldt voor Kappa Data.

rnrn

Kappa Data wil met Mist verder uitbreiden naar de IoT markt.

Over Kappa Data – Value Added distributor in Network & Security Solutions

rnrn

Kappa Data (www.kappadata.eu) is een Value Added Distributeur en biedt een complete portfolio van IoT, netwerk- en beveiligingsoplossingen voor Enterprise- en SMB-omgevingen. Via zijn resellers biedt Kappa Data eindklanten oplossingen voor connectiviteit, monitoring, beheer en gegevensbescherming.

rnrn

De keuze voor Kappa Data is een keuze voor uitstekende klantenondersteuning, grondige technische kennis en innovatieve en kwalitatieve producten. Kappa Data geeft prioriteit aan een duurzame relatie met haar klanten en wordt hiervoor beloond met meerdere prijzen.

Show More