Nutreco kiest Unisys voor de transformatie van zijn klantendienst

Het bedrijf dat gespecialiseerd is in dierenvoedingsproducten, heeft de nieuwe oplossing voor dienstenbeheer InteliServe en de technologie ServiceNow van Unisys gekozen om de automatisering te verbeteren van taken met betrekking tot de ervaring van de eindgebruikers.

post-image-3

IT-serviceprovider IT Unisys meldt een uitbreiding van het IT-partnerschap met zijn klant Nutreco, dat voortaan ook een hoogst geautomatiseerd platform zal omvatten voor enterprise service management.

De nieuwe oplossing op basis van de InteliServe en ServiceNow-technologie van Unisys zal het merk in staat stellen om een omnichannel-benadering te gebruiken als onderdeel van de helpdesk, en om de gebruikerservaring te verbeteren.

Bovendien moet het platform een waaier aan diensten bieden op het vlak van human resources, van faciliteiten, beheer van de klantendienst en projectbeheer.

In het kader van zijn partnerschap met Nutreco zorgt Unisys voor support en assistentie ter plaatse voor een 12.000 werknemers in 14 talen, en op meer dan 180 sites in 37 landen.

Show More
Back to top button
Close
Close