Salesforce gaat voluit voor de klantervaring

De kampioen in databeheer heeft gebruik gemaakt van het laatste "Connections 2019" evenement om de bedrijven een betere klantervaring voor te stellenn, gebaseerd op een flexibeler en geïntegreerd e-commerce traject.

post-image-3

Het bedrijf Salesforce biedt een (virtueel) bezoekje aan "Connections 2019" aan, waarmee bedrijven kunnen ontdekken hoe zij een betere klantervaring kunnen uitwerken met behulp van het Salesforce-platform, en waar zij presentaties kunnen beluisteren van experts uit de sector.

Tot de nieuwigheden die tijdens de laatste "Connections 2019" aangekondigd werden behoort het "Customer 360" klantengegevensplatform, dat verrijkt werd met een reeks nieuwe toepassingen die de fragmentatie van hun klantgegevens gemakkelijker moet bestrijden.

De Cloud Marketing-oplossing van zijn kant bevat nu enkele nieuwe functies, waaronder verschillende verbeteringen voor Einstein AI. Hiermee kunnen marketingprofessionals de klantbetrokkenheid vergroten met relevante, zorgvuldig geplande e-mailmarketingboodschappen.

Salesforce heeft naar de klantervaring georiënteerde innovaties aangekondigd voor zijn oplossingen "Cloud Commerce", "Page Designer" (een nieuwe tool voor het ontwerpen van commerciële webpagina`s zonder code te moeten kennen), "MuleSoft Accelerator" (beheer van data afkomstig van verschillende systemen die zich buiten de Salesforce omgeving bevinden), en "Cloud Service" , dat verrijkt werd met enkele innovaties voor de Cloud Service messages en Einstein bots.

Show More
Back to top button
Close
Close