Klantloyaliteit bereikt record bij Sage Belux

De specialist in boekhoudoplossingen zet een klantloyaliteitsscore van 94% neer in de Belux. Een uitzonderlijk cijfer dat bevestigt dat het bedrijf in staat is om zijn klanten oplossingen aan te bieden die aangepast zijn aan de uitdagingen van morgen.

post-image-3

Heel wat bedrijven dromen ervan om een klantloyaliteitsgehalte te behalen dat de 94% benadert. En het is Sage België dat het concreet kon halen. Een dergelijk resultaat is het gevolg van een proactieve aanpak, het presteren van kwalitatieve diensten en een grote klantgerichtheid, gepaard gaand met een voortdurend in vraag stellen van het bedrijf.

"Dit cijfer doet ons plezier, meer nog dan gelijk welke beloning, want het komt rechtstreeks van onze klanten", zo verklaarde Alex Dossche, Managing Director van Sage Belux.

"Bovendien betekent de meerderheid van de overige 6% geen verloren klanten, maar overnames of stopzettingen. Wij beperken ons niet tot het volgen van trends, maar wij willen erop anticiperen door te luisteren en te innoveren, om zo zowel de boekhoudkantoren als hun klanten (KMO) voor te bereiden op de evoluties van morgen. Het beste voorbeeld hiervan is Cloud Demat, het collaboratief digitaal platform dat wij verleden jaar gelanceerd hebben met EMAsphere, Codabox, Clearfacts, Companyweb, Silverfin en Intellifin, en dat al 80 grote klanten telt".

Show More
Back to top button
Close
Close