Michael De Bruyn aan het hoofd van de IT-servicedesk van Xylos

Michael De Bruyn neemt de teugels in handen van Power, de servicedesk die de verschillende operationele entiteiten van het IT-bedrijf overkoepelt.

post-image-3

Michael werkt al 15 jaar bij Xylos en zal voortaan de gecentraliseerde `servicedesk` coördineren. Hij zal rapporteren aan Bart Sijnave, COO van Xylos. De servicedesk van Xylos die 5 jaar geleden opgericht werd, verzorgt de bewaking van de IT-infrastructuur bij de klanten, de ondersteuning van de IT-omgevingen en de assistentie bij de eindgebruikers. In de aanvangsperiode zal Michael de processen rationaliseren en harmoniseren.

"In het verleden hebben wij altijd een aanpak op maat gehanteerd voor de klanten. Dit model blijkt echter weinig praktisch op administratief en operationeel gebied", verklaart Michael De Bruyn. "Ik zal daarom onze diensten standaardiseren om onze klanten snelle en transparante diensten te kunnen bieden, zonder compromissen te  sluiten op het gebied van flexibiliteit en technische expertise, de fabrieksmerken van Xylos."

Michael zal ook bijzonder aandacht schenken aan plaatselijke aanwezigheid, zodat de klant in zijn moedertaal geholpen kan worden.

Michael De Bruyn begon zijn carrière als Field Engineer bij HP. Na vijf jaar kwam hij bij Xylos als systeemingenieur. Hij klom er snel op tot Competence Center Lead for Infrastructure, waar hij tot voor kort een team van 25 medewerkers leidde.

Show More
Back to top button
Close
Close