HP uitgeroepen tot `Best IT Brand`

Tijdens de 4e ceremonie van de `Best Brands Awards 2019`, een door GfK opgestelde barometer voor de performantie van merken, werd de Amerikaanse fabrikant uitgeroepen tot `Best IT Brand`.

post-image-3

De `Best Brands Awards`, die in 2004 gelanceerd werden door het communicatieagentschap Serviceplan en later in andere landen, willen een barometer zijn voor de performantie van de merken.

Het klassement meet dus de kracht van een merk op basis van een studie die GfK elk jaar uitvoert bij 5.000 Belgische gezinnen, op basis van twee criteria: het reëel economisch succes van het merk en zijn emotionele dimensie bij de gebruikers. Awards dus die zonder enige tussenkomst van een jury uitgereikt worden.

De 4e editie van de `Best Brands Awards`, die verleden week plaatsvond in Docks Dome in Brussel, heeft fabrikant HP uitgeroepen tot `Best IT Brand`.

Volgens het communicatieagentschap Serviceplan "is het nu meer dan ooit essentieel om sterke merken uit te bouwen, wat het aanknopen van duurzame en authentieke relaties met de gebruikers inhoudt. Zonder die visie zijn veel merken gedoemd te verdwijnen, en geen enkele marketingcampagne kan hen nog redden".

Het besluit: "nu de media gefragmenteerd zijn en niet relevante reclame steeds vaker afgewezen wordt, is het belangrijk om naar de gebruiker te luisteren en hem een coherente merkervaring te bieden op alle touchpoints, off en online".

Show More
Back to top button
Close
Close