Barracuda zwengelt zijn groei aan met een nieuw beveiligingsaanbod

De inkomsten van deze specialist in beveiligingsoplossingen zijn in één jaar tijd met 120% gestegen. Tegelijkertijd heeft Barracuda in de voorbije twee jaar zijn internationaal partnerbestand met 280% uitgebreid.

post-image-3

De commerciële strategie van Barracuda, gebaseerd op MSP-beveiligingsoplossingen, kent een groot succes. Het bedrijf heeft immers zijn portfolio internationale partners in de voorbije twee jaar zo goed als verdrievoudigd. Meer nog, in februari 2019 is het aantal MSP die gebruik maken van de oplossingen van Barracuda van jaar op jaar met 34% gestegen.

Barracuda heeft onlangs Managed Workplace verworven, het gamma producten voor beheer en monitoring vanop afstand van Avast.

"Het is onze missie om onze MSP-partners in staat te stellen om diensten te creëren die ze verkopen kunnen, om een rendabel aanbod aan te bieden en hun klanten waarde te brengen", aldus Brian Babineau, Vice President en General Manager van Barracuda MSP.

Barracuda heeft tevens zijn beveiligingsaanbod voor MSP in 2018 verrijkt met de Managed PhishLine. Een dienst die de MSP moet helpen om zijn klanten een geavanceerde phishing simulatie te bieden, en een training die hen moet sensibiliseren voor beveiliging, zonder bijkomend werk voor hun technici mee te brengen.

Het EMEA-team van Barracuda houdt zijn tweede jaarlijkse dag voor de MSP op 23 mei 2019. Het initiatief werd bedacht om een interactieve, connected community te creëren en zo de managed services overzichtelijker te maken, het vertrouwen waard en belangrijker.

Meer details over de MSP-dag 2019:https://barracudamsp.com/ready-set-managed/

Show More
Back to top button
Close
Close