Dan Smoot vervoegt Riverbed als Chief Customer Officer

Met zijn internationale ervaring in verkoop en klantenactiviteiten zal Dan Smoot de taak hebben om de klanten van Riverbed te verzekeren van een toegevoegde waarde bij het gebruik van de technologieën van het bedrijf.  

post-image-3

Digital Performance-bedrijf Riverbed meldt de benoeming van Dan Smoot tot Chief Customer Officer. Een functie die hij zal uitoefenen onder supervisie van CEO Paul Mountford.

Als voormalig kaderlid bij Salesforce zal Dan Smoot bij Riverbed de taak hebben om zich aan het klantentraject te wijden. In deze rol neemt hij de verantwoordelijkheid op zich voor ondersteuning en vernieuwingen, professionele diensten, training, klantensuccesmanagement en branchebrede oplossingen over de hele wereld.

Het wordt zijn opdracht om langetermijnpartnerschappen op te bouwen met zowel de klanten van Riverbed als  zijn distributienetwerk om zo uitzonderlijke ervaringen en diensten te leveren.

"Steeds meer klanten schakelen over op abonnementsdiensten. Wij verwachten dat het leadership en de bijdragen van Dan een onmiddellijke impact zullen hebben om onze klanten te helpen bij het uitvoeren van de digitale transformatie van hun bedrijf zodat wij hen een ervaring kunnen bieden die hun loyaliteit en retentie op lange termijn bevordert", aldus Paul Mountford, CEO van Riverbed Technology.

Vooraleer hij bij Salesforce werkte, was Dan Smoot bij VmWare Senior Vice President van de wereldwijde klantenactiviteiten. Daarvoor bracht hij meer dan tien jaar door bij Cisco in diverse directiefuncties.

Show More
Back to top button
Close
Close