Getronics in de top 3 van klanttevredenheid

De integrator van IT-diensten kan blijven rekenen op grote appreciatie door zijn klanten, zo blijkt uit de laatste rangschikking, opgesteld door Whitelane, op basis van een IT Outsourcing enquête. Het bedrijf sleept immers een felbegeerde derde plaats in de wacht.

post-image-3

ICT-dienstengroep Getronics zet eens te meer hoge scores neer op vlak van klanttevredenheid, zo blijkt uit het Britse onderzoek IT Outsourcing van Whitelane.

De klanten die IT-diensten uitbesteden bij het bedrijf, zeggen 79% tevreden te zijn over hun provider (10% meer dan het gemiddelde uit de sector, namelijk 69%). Dit resultaat plaatst Getronic in de top 3 op 31 dienstverleners. Een positie die getuigt van de uitstekende prestaties van de groep, die zich al vier jaar lang handhaaft in de top 4 van dit onderzoek, en geen enkele ontevreden klant telt.

Het door Whitelane uitgevoerde onderzoek evalueerde Getronics op basis van twee soorten outscourcing contracten op vier: "diensten aan de gebruiker en samenwerkingsoplossingen" (algemene positie nr. 1) en "managed datacenter infrastructuur en hosting" (algemene positie nr. 4).

"Dit succes geldt niet alleen voor het Verenigd Koninkrijk, maar heel Europa. Het wordt weerspiegeld in de resultaten van andere door Whitelane uitgevoerde onderzoeken met name in België. Wij doen alles wat nodig is om deze reputatie te behouden en we werken er hard aan om onze klanten jaar na jaar tevreden te stellen", aldus een verheugde Nana Baffour, President en CEO van Getronics Group.

 

Show More
Back to top button
Close
Close