Hoe PostNL wil zorgen voor een betere opvolging van de bestellingen

Panasonic Computer Product Solutions heeft onlangs een akkoord afgesloten met PostNL voor de levering van 5.000 Toughpad FZ-N1. Een mobiele terminal waarmee PostNL zijn klanten een betere opvolging van de status van hun bestellingen hoopt te bieden, vanaf de sorteercentra tot aan het leveringsadres.

post-image-3

Tijdens de selectieprocedure voor een nieuwe generatie materiaal hebben de werknemers van postNL verschillende toestellen op het terrein getest. Het zijn hun commentaren over het gebruik van de hardware die onder andere geleid hebben tot de keuze van Panasonic VS-N1. Tot de factoren die weerhouden werden vermelden we de snelheid bij het scannen, de levensduur van de batterij, de robuustheid van de terminal, en vooral het ergonomisch concept voorzien van een schuine streepjescodescanner.

"Onze nieuwe Toughpad VS-N1 werd ontwikkeld en geoptimaliseerd op basis van onze vele jaren ervaring met de markt van de logistiek", aldus Margot Lannoy, Country Manager Benelux bij Panasonic Computer Product Solutions.

Gerrie de Jonge, Manager IT Packets & Logistics bij PostNL voegt er van zijn kant aan toe: "PostNL behandelt elke dag meer dan 575.000 pakjes, een aantal dat maar blijft groeien. Met dit nieuwe mobiele platform willen wij verder blijven anticiperen op de groeiende e-commerce markt en zijn impact op het logistiek proces. Zowel de e-commerce bedrijven als de eindgebruikers doen steeds vaker beroep op ons om een snelle en efficiënte leverdienst te verzorgen. Dankzij dit nieuwe materiaal zijn wij in staat om de kwaliteit van onze dienst nog verder te verbeteren".

Show More
Back to top button
Close
Close