Unisys kondigt een nieuw Artifical Intelligence Center of Excellence aan

De provider van IT-diensten onthult een online kenniscentrum waar de gebruikers kunnen genieten van gratis toegang tot hulpmiddelen om hun expertise in het analyseren van data te verhogen.

post-image-3

Het nieuwe Artifical Intelligence Center of Excellence, dat in mei operationeel zal zijn, heeft tot doel de gebruikers en bedrijven op diverse domeinen bij te staan, waaronder cognitive computing, cyberanalytics, analytics voor het Internet of Things en automatisch leren (Machine Learning), waarbij de gebruikers predictieve modellen zullen kunnen bouwen die beantwoorden aan de specifieke behoeften van hun vak.

Banken zullen bijvoorbeeld beroep kunnen doen op deze bronnen om modellen te bouwen die fraude met kredietkaarten voorspellen en vermijden, terwijl luchtvaartmaatschappijen de stroom passagiers in de luchthaven zullen kunnen voorspellen of de aansluitingen kunnen verbeteren.

De gebruikers kunnen eveneens beroep doen op chatbots en automatische assistenten die helpen om problemen op te lossen, bijvoorbeeld bij helpdesktaken en andere vormen van ondersteuning van de eindgebruikers.

"Wij willen de gebruikers tonen hoe artificial intelligence hen kan helpen. Wij bieden hen daarom toegang tot onze oplossingen en onze expertise zodat de toekomstige competitiviteit van hun bedrijven gewaarborgd is", aldus Rod Fontecilla, Vice President en wereldwijd verantwoordelijke van de analytics activiteiten bij Unisys.

Show More
Back to top button
Close
Close