Dell EMC stelt zijn nieuwe partnerprogramma voor

Het commerciële programma werd ontworpen om het IT-bedrijf grote opportuniteiten te bieden voor groei en rendabiliteit.

post-image-3

Het nieuwe programma van Dell EMC werd ontwikkeld in samenspraak met het partner-ecosysteem om aan drie belangrijke eisen te beantwoorden: eenvoud, voorspelbaarheid en rendabiliteit.

Concreet zullen de partners die verkopen realiseren op het volledige gamma van producten en diensten, beloond worden, en ook partners die hun activiteit uitbreiden en nieuwe klanten werven.

Het programma voorziet bijvoorbeeld in kortingen die vooral partners bevoordelen die nieuwe klanten winnen, diensten leveren (waaronder advies, implementatie, support en opleidingen), deelnemen aan opleidingen en het ganse gamma verkopen. Naargelang de partners hogere certificeringen verwerven, zullen de voordelen van de partners stijgen.

Het programma berust op verschillende niveaus van certificering, die bedacht werden om meer opportuniteiten te bieden en een hogere rendabiliteit te verzekeren. Het bevat ook een nieuw statuut, dat van Titanium, dat enkel op uitnodiging wordt toegekend. Een titel, die speciaal bedacht werd om de relatie te versterken met partners die nauw samenwerken met Dell EMC.

"De Dell EMC partners konden al genieten van nooit eerder geziene opportuniteiten, dankzij de unieke portefeuille innovatieve producten, oplossingen en diensten. Nu beschikken zij, met ons partnerprogramma, over de support en de tools die nodig zijn om de markt te veroveren", aldus John Byrne, President Global Channel Dell EMC.

Show More
Back to top button
Close
Close