Damovo brengt een nieuwe UCaaS oplossing uit

De nieuwe Unified Communications as a Service oplossing combineert de voordelen van een on-site en een Cloud systeem: een vlotte integratie van de bestaande systemen, vrijheid en integrale controle, en hoge SLA`s voor de klanten.

post-image-3

De specialist in professionele communicatieoplossingen en -diensten heeft een volledige "Unified Communications as a Service" oplossing voorgesteld, als een private Cloud-platform voor bedrijven.

Dit "vlaggenschip van het nieuwe Aquila-gamma", dat een sleutelrol in de ontwikkelingsstrategie van Damovo speelt, is geïntegreerd in het Cloud aggregatieplatform Damovo Aquila, dat in oktober dit jaar voorgesteld werd.

Volgens het bedrijf Damovo zou de UCaaS oplossing "alle voordelen bieden van de Cloud-technologie, waaronder pay-as-you-use, meer agility en flexibiliteit, een grote schaalbaarheid, vlotte installatie, disaster recovery en een hoge beschikbaarheid".

De oplossing bevat ook een geavanceerd multichannel contactcenter: de klanten kunnen het gebruiken zonder bijkomende toestellen of software te moeten aanschaffen. Damovo is bovendien volledig compatibel met Microsoft Skype for Business en CRM-toepassingen zoals Salesforce.com.

"Onze UCaaS coplossing voor private cloud combineert de voordelen van de twee methoden, enerzijds een afrekening op OPEX-basis, plus wendbaarheid en flexibiliteit, en anderzijds de voordelen van een on-site installatie zoals een uitgebreid pakket functies, het eigendom van de data en veiligheid", zo verklaart Alexander Janssens, Head of Group Cloud Propositions bij Damovo.

Show More
Back to top button
Close
Close