NGDATA behaalt de

De specialist in customer experience management ontving een prijs in de categorie "Customer Insights". De Data Impact Awards, die nu voor het vierde jaar uitgereikt worden, bekronen de productie-implementaties van CDH en open source Hadoop distributie. Het Lily Enterprise platform in de bloemetjes…

post-image-3

Het systeem van NGDATA voor het uitbaten van de klantervaring (Lily Enterprise) combineert op unieke manier het interactief beheer van big data, met  automatisch leren, in real time scoring van het gedrag, en de capaciteit om voorkeuren te begrijpen. Met als doel de manier te wijzigen waarop bedrijven hun data behandelen en begrijpen, en een besluitvorming mogelijk te maken die gebaseerd is op de kennis van hun klanten.

Lily is gebaseerd op het Cloudera Hadoop platform. Het houdt rekening met alle datastromen om een uniek overzicht te creëren van de klant, bestaande uit duizenden industrie-specifieke geïntegreerde indicatoren, alsook een gedetailleerd overzicht van het individueel gedrag van elke klant. Een krachtige tool om het gedrag van de klant te leren kennen en zo gepersonaliseerde campagnes te voeren, met zeer doelgerichte aanbiedingen en content.

De winnaars van de Cloudera Data Impact Awards werden geselecteerd door een jury van 30 personen, bestaande uit visionairs en invloedrijke personaliteiten uit de sector van datamanagement en -analyse. Zij hebben hun keuze gebaseerd op vier sleutelelementen: creativiteit, maturiteit, relevantie en resultaten. In de categorie "Customer Insights" hebben zij de voorkeur gegeven aan de capaciteit om datasilo`s om te gooien om een 360° overzicht van de klant te bouwen en betere opportuniteiten te bieden op vlak van marketing, een sterkere loyaliteit en kantenbinding en gepersonaliseerde aanbevelingen in real time.

Show More
Back to top button
Close
Close