Fujitsu onthult zijn "Loyalty Program for Resellers"

De Japanse computerfabrikant stelt een nieuw programma met commerciële incentives voor, dat de verkoop van zijn computertapparatuur via zijn reseller channel in Europa moet stimuleren.

post-image-3

Fujitsu kondigt een nieuw commercieel programma aan voor zijn reseller channel. Dit "Loyalty Program for Resellers" zal lopen tot 31 december 2016. Op die datum zal de fabrikant de commerciële partners belonen die tussen de maand juli en eind december het meeste producten van het merk verkocht hebben.

De fabrikant kondigt aan dat hij zo aan de beste verkoper uit elk land een reis naar Andorra in de Pyreneeën zal aanbieden waar de partners van zijn programma zullen bijeenkomen. Bovendien zullen de drie beste verkopers van elk land een geschenk mogen kiezen uit een brede selectie.

"Dit commercieel programma biedt alle resellers, ongeacht hun grootte, een uitstekende kans en eerlijke kans om geschenken te winnen als beloning voor hun commerciële loyauteit", aldus een tevreden David Hazard, Head of Sales Operations and Channel bij Fujitsu EMEIA.

Fujitsu herinnert eraan dat het programma open staat voor alle bestaande en toekomstige officiële resellers.

Show More
Back to top button
Close
Close