Home/ channel belgium /VMWare stelt zijn nieuw partnerprogramma voor VMWare stelt zijn nieuw partnerprogramma voor De Amerikaanse specialist in virtualisatie-oplossingen onthult zijn nieuwe "Advantage+" programma, bestemd voor commerciële partners. Met, zoals te verwachten was, een reeks voordelen op een rij. 2016-08-30Comment 156790574 Het Amerikaanse bedrijf wil zijn commerciële relaties altijd verder uitbouwen, en het onthult daarom zijn nieuwe programma Advantage+. Dat wil de partners belonen die maximaal bijdragen tot het succesvol realiseren van de nieuwste trends en doelstelling op vlak van virtuele netwerken, networking storage, end-user computing, business mobility of het beheer van de cloud. Concreet wil het programma zich focussen op zijn commerciële partners door hen een reeks voordelen te bieden op alle nieuwe oplossingen en diensten (NSX, virtual SAN en AirWatch) terwijl het hen ook betere winstmarges biedt die tot 30% kunnen gaan. Stef Koopman, Channel Manager BeNeLux bij VMware licht de verschillende pijlers van het nieuwe programma toe. "Het essentiële element is de aanpassing van de vergoedingsmodaliteiten zodat zij interessanter worden voor onze partners, zodanig dat zij een proactieve stap ondernemen voor de verkoop van onze `nieuwe` producten. Onze partners kunnen zo tot 30%(!) extra marge behalen wanneer zij het nieuwe programma correct toepassen. Wij willen trouwens het creëren van nieuwe opportuniteiten aanmoedigen door registraties van contracten automatisch goed te keuren wanneer ze bij VMware nog niet gekend zijn. Wij willen zo de partners aanmoedigen om in `coöperatieve verkoop` modus te werken." Het nieuwe programma verschilt van het huidige op volgende punten: - automatische goedkeuring van nog niet gekende opportuniteiten;- grotere marges op de `nieuwe` producten (men gaat over van kortingen a posteriori naar `upfront`);- mogelijkheden tot unieke registraties vanuit het bedrijfsniveau;- vereenvoudiging van de registratieprocedure;- mogelijkheid om de registraties met perioden van 90 jaar te verlengen;- duidelijk grotere marges in functie van de categorie verkochte producten. Het nieuwe programma trad op 1 augustus jongstleden over de hele wereld in werking. Show More Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address