Xerox behoudt zijn leiderschap bij de managed print services

Een recent rapport van onderzoeksbureau Quocirca bevestigt het leiderschap van de Amerikaanse gigant op de markt van managed print services. De nieuwe generatie managed print services van Xerox werd bedacht om een brug te maken tussen het papieren en het digitale universum.

post-image-3

De nieuwe generatie managed print services van Xerox berust op drie belangrijke etappes: de evaluatie en optimalisatie, de beveiliging en integratie, de automatisering en vereenvoudiging. Zij werden bedacht om een brug te slaan tussen het papieren en digitale universum, zodat de klanten hun documentenstroom kunnen verbeteren. Met als uiteindelijk doel de inkomsten te verhogen, de kosten te verlagen en efficiënter te functioneren.

Het Quocirca-rapport bevat een onafhankelijke evaluatie van 8 leveranciers, en belicht de belangrijkste trends op vlak van managed print services, die uit een klantenbevraging naar voren komen. "De kost en de veiligheid staan bovenaan de lijst met prioriteiten: 81% van de respondenten heeft aangegeven op zoek te zijn naar beveiligde print oplossingen en diensten, aangezien 61% van de organisaties signaleerde in het voorbije jaar minstens één print gerelateerde inbreuk op gegevens te hebben vastgesteld".

Show More
Back to top button
Close
Close