Home/ channel belgium /De real time voorspellende analyse komt de gebruikerservaring ter hulp De real time voorspellende analyse komt de gebruikerservaring ter hulp De bedrijven NGData en Zementis kondigen een nieuwe samenwerking aan op het vlak van real time voorspellende analyse, om zo de gebruikerservaring te verbeteren. 2016-03-10Comment 156791985 De Gentse specialist in oplossingen voor het beheer van de klantenervaring (CRM) heeft een partnerschap afgesloten met het bedrijf Zementis. Deze samenwerking moet leiden tot nieuwe oplossingen voor predictive analytics, om zo de klantenervaring van hun eindgebruikers te verbeteren. Zementis zal hierbij de klanten van NGData helpen om alle bestaande voorspellende analysemodellen te integreren in hun real time oplossing Lily Enterprise, ook de populairste zoals SAS, IBM SPSS en R. Banken, telecombedrijven en andere bedrijven die actief zijn in de media of de uitgeverij en gebruik maken van Lily Enterprise, zullen voortaan de ontdekkingen van hun voorspellende analysemodellen in real time kunnen toepassen. "Vandaag zijn de gegevens en de ideeën die zij genereren, nog te ver verwijderd van de operationele acties en de klantervaring", legt Luc Brugelman uit, oprichter en CEO van NGData. "Onze samenwerking met Zementis breidt onze mogelijkheden om voortdurend klanten te scoren uit zodat wij ook alle traditionele voorspellende modellen kunnen ondersteunen en onze klanten kunnen helpen om sneller dan ooit tevoren een inzicht te verkrijgen". Dankzij de machine-learning technieken stelt de Lily Enterprise oplossing bedrijven in staat om hun klanten beter te begrijpen en beter van dienst te zijn. Show More Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address