Home/ channel belgium /Ctac versterkt zijn omnichannel strategie via een partnerschap met inRiver Ctac versterkt zijn omnichannel strategie via een partnerschap met inRiver De leverancier van IT-oplossingen verduidelijkt dat hij het platform voor het beheer van productinformatie inRiver gekozen heeft om zo zijn omnichannel portefeuille te stimuleren en de online winkelervaring te verbeteren. 2016-01-27Comment 156790691 Het nieuwe partnerschap tussen de bedrijven Ctac en inRiver wordt ingegeven door de ambitie van Ctac om de retailers te helpen de online aankopen van hun klanten te rationaliseren en het aantal digitale verkoopkanalen te verhogen. Met het PIM systeem van inRiver kunnen retailers de online winkelervaring verbeteren en beschikken zij over real time informatie over elk verkoopkanaal. De voornaamste voordelen voor de klanten van het nieuwe systeem zijn de gebruiksvriendelijkheid, de korte implementatietermijn en de gemakkelijke integratie met andere systemen. "Als full-service provider voor de retail, groothandel en de industrie, is Ctac een interessante partner. Dankzij zijn lange ervaring en grondige kennis van de sector en de technologie slaagt Ctac er uitstekend in om inRiver in de ERP, e-commerce en Mobility & Point of Sale producten te integreren", aldus Edward Haarmans, Country Director van inRiver Benelux. Show More Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address