Belfius kiest NGData om zijn klantrelaties te verbeteren

De bank heeft beslist om beroep te doen op de "Lily Enterprise" oplossing van de analytics-expert NGData, om zo zijn customer relations management te verbeteren met meer doelgerichte aanbiedingen.

post-image-3

De specialist in customer relations management oplossingen meldt dat Belfius gebruik zal maken van zijn "Lily Enterprise" oplossing in het kader van zijn project om de klantrelatie te verbeteren en zo een ervaring van de nieuwste generatie aan de particuliere klanten van de bank te kunnen aanbieden.

Een keuze die kadert in een bredere strategie van digitale transformatie en die de bank zou moeten toelaten om de loyaliteit van de klanten en hun waarde op lange termijn te verhogen.

De technologie van NGData zal geïntegreerd worden via alle product- en communicatiekanalen om de conversaties relevanter te maken en de klanten beter te dienen.

"De oplossing zal ons toelaten om onze Big Data zo goed mogelijk te benutten, terwijl wij ook begeleid worden bij onze beslissingen in het proces om een klantervaring uit te bouwen", zo verklaarde Geert Van Mol, Chief Digital Officer bij Belfius.

Show More
Back to top button
Close
Close