Home/ channel belgium /Dell versterkt zijn "All Data" strategie Dell versterkt zijn "All Data" strategie De IT-reus heeft beslist om zijn "All Data" strategie nog verder uit te diepen, door zijn functies voor de analyse van Big Data te verbeteren. Zo wil het de bedrijven helpen om hun digitale transformatie rond het beheer van data succesvol af te ronden. 2015-10-23Comment 156791205 Dell heeft een reeks nieuwe oplossingen en diensten onthuld voor de analyse van Big Data, die de data snel in bruikbare informatie moeten omzetten, wat tot een snellere besluitvorming bij de bedrijven moet leiden. Tot deze oplossingen behoren een nieuwe versie van het geavanceerde softwareplatform voor analyse, naast een nieuwe Analytics-as-a-Service oplossing voor tal van verticale sectoren zoals de banken, gezondheidszorgen en verzekeringen. Deze nieuwe oplossingen zouden de bedrijven in staat moeten stellen om de analyses te integreren in hun bedrijfsprocessen en de expertise op vlak van analyse te verspreiden over alle échelons, om zo tot betere commerciële resultaten te komen. "De nieuwe functies en verbeteringen die geleverd worden in Statistica 13 moeten de bedrijven, klein en groot, toelaten om voorspellende analyses op een slimme, eenvoudige en kosteneffectieve manier te implementeren op alle niveaus, met als einddoel de klant beter te begrijpen, de bedrijfsprocessen te optimaliseren en nieuwe producten en diensten te creëren", zo vatte John K. Thompson, CEO, Advanced Analyse bij Dell Software het samen. Show More Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address