Nieuwe account managers bij Hexacom

Dimitri Hannes en Kenneth Buyle werden benoemd tot resp. Customer Service Manager en Solutions Architect bij  Hexacom, de data- en telecompartner van een 4.000 Belgische bedrijven.

post-image-3

Dimitri Hannes en Kenneth Buyle werkten al bij Hexacom, maar in andere functies. Kenneth verlaat de afdeling klantendienst om zich  te concentreren op een technisch-commerciële functie, terwijl Dimitri Hannes de omgekeerde beweging maakt.

Als Solutions Architect zal de voornaamste taak van Kenneth Buyle eruit bestaan de noden van toekomstige klanten te identificeren en  die technologisch te vertalen naar de best mogelijke oplossingen.

Dimitri Hannes van zijn kant zal voortaan de functie van Customer Service Manager uitoefenen bij Hexacom, een functie die hem in contact zal brengen met de klanten.

"Ik ben lange tijd Solutions Architect geweest voor de contactcenter-toepassingen bij Unify (ex Siemens Enterprise Communications). Als verantwoordelijke voor de afdeling Customer Service ligt de tevredenheid van de klant me erg nauw aan het hart, en ik wil hen de dienstverlening geven die zij verdienen", zo verklaarde Dimitri Hannes.

Show More
Back to top button
Close
Close